Το καλοκαίρι πλησιάζει και η δικαιολογία της καραντίνας δεν καλύπτει πλέον καμιά διατροφική ατασθαλία.

Για όσους και αυτόν τον δύσκολο χειμώνα αφέθηκαν να φάνε λίγο παραπάνω, τα είδη της γυμναστικής που εγγυώνται σίγουρη απώλεια βάρους μέχρι να ξεχυθούμε στις παραλίες είναι τα εξής:

Ποδήλατο

Το άλφα και το ωμέγα μιας καλή καρδιαγγειακής προπόνησης, το ποδήλατο θα πρέπει σίγουρα να γίνει ο καλύτερος φίλος σας! Κι αν δεν ανήκει στις αγαπημένες σας ασκήσεις, μόνο και μόνο ότι μπορείτε να κάψετε μέχρι και 1000 θερμίδες την ώρα, θα σας αλλάξει άποψη.

Σχοινάκι

Το σχοινάκι είναι κάτι παραπάνω από ένα παιδικό παιχνίδι. Για την ακρίβεια είναι μια από τις ασκήσεις που καίνε τις περισσότερες θερμίδες αφού μια ώρα από αυτή τη δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει έναν άντρα να κάψει έως και 850 θερμίδες ενώ οι γυναίκες μπορούν να ελπίζουν να κάψουν έως και 750 θερμίδες.

Κολύμπι

Δεν σου αρέσει να ιδρώνεις; Κανένα πρόβλημα! Με περίπου 840 θερμίδες την ώρα για τους άντρες και 720 για τις γυναίκες, το κολύμπι κερδίζει επάξια την τρίτη θέση στη λίστα με τις ασκήσεις που καίνε περισσότερο λίπος.

Αεροβική

Διασκεδαστική, δυναμική και σχετικά χωρίς αντίλογο, η αεροβική είναι μια αγαπημένη άσκηση για κάψιμο θερμίδων. Μια μέση γυναίκα μπορεί να κάψει έως 680 θερμίδες την ώρα αν είναι αποφασισμένη να κάνει σωστά τις ασκήσεις και ας μην ξεχνάμε τα άλλα οφέλη της, όπως πόδια χωρίς κυτταρίτιδα, σφιχτά σέξι οπίσθια και θανατηφόροι κοιλιακοί.

Eλλειπτικό

Πολύ πιο ενδιαφέρον από τον διάδρομο, το ελλειπτικό μηχάνημα μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε μέχρι και 600 θερμίδες την ώρα και ένα εντυπωσιακό 11% περισσότερο αν δεν σας πειράζει να πηγαίνετε προς τα πίσω αντί να σπρώχνετε απλά μπροστά.

Τρέξιμο

Με το τρέξιμο μπορείτε να κάψετε περισσότερες θερμίδες ανάλογα με την ένταση και την ταχύτητα που κινείστε. Είναι επίσης ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μειώσετε το άγχος και την κατάθλιψη.

Ashtanga yoga

Αυτή η μορφή της yoga αποκαλείται συχνά «flow yoga» και συμπεριλαμβάνει πολλές επαναλαμβανόμενες κινήσεις και μια συνεχή ροή (flow), που είναι ήπια για το σώμα αλλά καίει τις αντίστοιχες θερμίδες με την αεροβική.