Tο τυρί είναι μια νόστιμη, θρεπτική τροφή, πλούσια σε ασβέστιο. Tα περισσότερα όμως είδη τυριών παχαίνουν, αφού έχουν τουλάχιστον 30% λιπαρά.

Γι’ αυτό οι διαιτολόγοι συνήθως συνιστούν να καταναλώνονται με μέτρο σε περιόδους προσπάθειας μείωσης του βάρους. Τα τυριά που μπορείτε να καταναλώνετε άφορα όταν προσπαθείτε να χάσετε κιλά είναι τα ακόλουθα:

Προβολόνε

Το προβολόνε θεωρείται ένα από τα πιο υγιεινά τυριά για το σάντουιτς ή το τοστ, παρέχοντας 21% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης ασβεστίου. Αυτό το γλυκό, σφιχτό τυρί είναι αρκετά «ευπροσάρμοστο» ώστε να ταιριάζει με τα περισσότερα αλλαντικά.

Φέτα

Η φέτα έχει πλούσια γεύση και περιέχει μόλις 75 θερμίδες σε μια μερίδα 30 γραμμαριών, ενώ περιέχει τα χαμηλότερα ποσοστά λιπαρών.

Κατσικίσιο τυρί

Είναι ένα από τα πιο διαιτητικά είδη τυριού που περιέχει πρωτείνη -τόση ώστε να μπορεί να αντικαταστήσει και το κρέας στο πιάτο σου. Είναι, επίσης, καλή πηγή χαλκού, ο οποίος ενισχύει το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Αντικατάστησε, λοιπόν, τη μαγιονέζα και άλειψε κατσικίσιο τυρί στα σάντουιτς.

Τυρί cottage

Το τυρί cottage περιέχει 16 γραμμάρια πρωτείνης και συνδυάζεται τέλεια με φρούτα, για αυτό και είναι ιδανική επιλογή για τα σνακ σε κάθε δίαιτα. Έχει πλούσια διατροφική αξία, πρωτεΐνες, ενώ είναι χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες. Το cottage πρόκειται για ένα μαλακό τυρί σε κόκκους (σβώλους), που σερβίρεται με το κουτάλι.