Ποιες βιταμίνες συμβάλλουν στην προσπάθεια για επίπεδη κοιλιά

Μιας και το καλοκαίρι πλησιάζει, αρκετοί άνθρωποι αυτή την εποχή προσπαθούν να διορθώσουν ατέλειες στο σώμα τους και τα σημάδια της καραντίνας –και κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς-.

Αν το κοιλιακό λίπος ταλαιπωρεί κι εσάς, τα παρακάτω ίσως σας φανούν χρήσιμα.

Η «κοιλίτσα» είναι ένα σημείο του σώματος που όταν φτάνει το καλοκαίρι, η χρήση του υποκοριστικού δεν είναι και τόσο εύστοχη.

Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετοί τρόποι να τη μειώσετε, ειδικά αν ανήκετε στων φρονίμων τα παιδιά που ξεκινούν από νωρίς την προσπάθεια, χρειάζεται, όμως, να έχετε μερικά πράγματα υπόψη σας, όπως αυτό: Υπάρχουν διαφόρων ειδών δίαιτες που συνιστούν διατροφή χαμηλή σε ασβέστιο και βιταμίνη C.

Αυτό που πρέπει να θυμάστε, όμως, είναι ότι μειώνοντας αυτά τα 2 σημαντικά στοιχεία από τη διατροφή σας, όχι μόνο θα δημιουργήσετε ενδεχομένως ελλείψεις στον οργανισμό σας, αλλά μπορεί να αυξήσετε την πιθανότητα κοιλιακού λίπους και να δείτε την κοιλιά σας να… εκτοξεύεται προς τα έξω, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, όπως έχει δημοσιευτεί παλιότερα στο Journal Public Health Nutrition.

Με λίγα λόγια, η μείωση του ασβεστίου και της βιταμίνης C, όχι μόνο δεν θα βοηθήσουν στο θέμα της κοιλιάς, αλλά μπορεί να φέρουν και αντίθετα αποτελέσματα.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, μην προσπαθήσετε να τα βγάλετε από τη διατροφή σας. Αντιθέτως, δώστε μεγάλη προσοχή στο είδος της δίαιτας που θα ακολουθήσετε και για να βοηθήσετε την κοιλιά σας να γίνει επίπεδη, βάλτε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες και στα δύο θρεπτικά συστατικά, όπως μαγειρεμένο σπανάκι, φρέσκα φασόλια σόγιας, χυμούς λαχανικών, αγκινάρες, ανανά, βερίκοκα και γάλα και ξεκινήστε να χαίρεστε το καλοκαίρι!