Στον λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ, όπου οι φτωχές και αδιάφορες κοπέλες της διπλανής πόρτας γνωρίζουν, ερωτεύονται και παντρεύονται με συνοπτικές διαδικασίες τον πιο θελκτικό και πλούσιο άνδρα της καλής κοινωνίας τους, τα πάντα είναι πιθανά.

Αν το παραμύθι είναι το καταλυτικό συστατικό της μαγείας που εκπέμπει η μεγάλη οθόνη, το ψέμα είναι η βάση πάνω στην οποία δημιουργούνται ταινίες, χτίζονται καριέρες και συντηρούνται μύθοι. Μεταξύ των πιο διάσημων μύθων του Χόλιγουντ είναι οι ακόλουθοι:

Το νούμερο της Μέριλιν

Κάθε φορά που ο διεθνής κόσμος της μόδας αποθεώνει τις γυναικείες καμπύλες, σε μια προσπάθεια να αποτινάξει από πάνω του τη κατηγορία της προώθησης ανορεξικών προτύπων, η Μέριλιν Μονρόε επιστρέφει στο προσκήνιο. Το δίχως άλλο, το πιο μεγάλο ψέμα που έχει ειπωθεί ποτέ για τη σταρ που κατέκτησε την αιωνιότητα ως το απόλυτο θηλυκό είναι ότι φορούσε ρούχα νούμερο 48!

Φυσικά και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυΐα για να αντιληφθεί ο οποιοσδήποτε θεατής ότι η Μέριλιν Μονρόε δεν είχε σωματότυπο extra large, όπως προσπαθούν να μας πείσουν τα γυναικεία περιοδικά ανά τον κόσμο κάθε φορά που η διεθνής κοινή γνώμη συγκλονίζεται από το θάνατο ενός νέου κοριτσιού λόγω ανορεξίας.

Στην πραγματικότητα, όπως αποδείχτηκε από τα ρούχα της που βγήκαν σε δημοπρασία, η ωραιότερη ξανθιά του αμερικανικού κινηματογράφου ήταν εξαιρετικά μικρόσωμη με πολύ λεπτή μέση και μεγαλύτερη περιφέρεια στήθους και γοφών. Για κάποιους οι σωστότερες αναλογίες…

Ο Σπίλμπεργκ και τα στούντιο της Universal

Μια από τις αγαπημένες ιστορίες του Στίβεν Σπίλμπεργκ είναι αυτή σχετικά με τα πρώτα του βήματα στο κινηματογράφο. Όπως έχει εξομολογηθεί πολλές φορές σε διάφορα περιοδικά ο διάσημος σκηνοθέτης, όλα ξεκίνησαν όταν μια μέρα αποφασισμένος να αδράξει τη μέρα έβαλε το μοναδικό του κουστούμι και πήγε στα στούντιο της Universal, όπου κατάφερε να μπει χωρίς κανείς να τον πάρει μυρωδιά.

Ήταν μάλιστα τόσο ταιριαστός στο χώρο που άρχισαν αμέσως να του δίνουν μικροδουλειές προς διεκπεραίωση και τα υπόλοιπα αποτελούν απλά τα γνωστά κεφάλαια μιας ένδοξης καριέρας πίσω από τις κάμερες. Σίγουρα για να είναι επιτυχημένος ένας σκηνοθέτης πρέπει να είναι μεγάλος παραμυθάς, απλά ο Στίβεν Σπίλμπεργκ αποδείχτηκε ότι είναι η ανθρώπινη εκδοχή του Πινόκιο!

Κι αυτό γιατί, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα, ναι μεν έκανε τα πρώτα του βήματα στη Universal, ωστόσο προσλήφθηκε κανονικά από τους ιθύνοντες της ως απλήρωτος μαθητευόμενος στους οποίους τον σύστησε ο οικογενειακός φίλος και συντάκτης Τσακ Σίλβερς.

Ο Ρίτσαρντ Γκιρ και το σεξ

Από τα πρώτα λεπτά που η ταινία American Gigolo προβλήθηκε στους κινηματογράφους το 1980, καθιστώντας αυτόματα τον Ρίτσαρντ Γκιρ το νούμερο ένα αρσενικό στις φαντασιώσεις όλων των κινηματογραφόφιλων γυναικών ανά τον κόσμο, οι φήμες για τη σεξουαλική του ζωή ήταν πολλές και ευφάνταστες.

Παρά το γάμο του με τη πανέμορφη Σίντι Κρόφορντ αλλά και την κατοπινή απόκτηση παιδιών με το μοντέλο και ηθοποιό Κάρεϊ Λόουελ και πρόσφατα με τη δημοσιογράφο Αλεχάντρα Σίλβα, η μεγάλη έλξη που άσκησε όλα αυτά τα χρόνια που πρωταγωνιστεί στη μεγάλη οθόνη και σε γυναίκες και σε άνδρες έκανε πολλούς να μιλήσουν για έναν άνδρα χωρίς ταμπού και με ιδιαίτερα γούστα.

Το δίχως άλλο το πιο τρελό σενάριο που κυκλοφόρησε ποτέ για τον ηθοποιό με το ωραιότερο βάδισμα σε ολόκληρο το Χόλιγουντ είναι ότι είχε σεξουαλική επαφή με έναν γέβριλο, το μικρό θηλαστικό που μπορεί να πηδά ψηλά χάρη στα μεγάλα πίσω πόδια του, με αποτέλεσμα να χρειαστεί ιατρική βοήθεια!

Το τέλος του Χρυσοδάχτυλου

Δεν υπάρχει ταινία με ήρωα τον μοναδικό Βρετανό πράκτορα Τζέιμς Μποντ για την οποία να μην έχουν ειπωθεί σημεία και τέρατα, κυρίως λόγω της σαγήνης που ασκεί στους λάτρεις των ταινιών δράσης ο παράτολμος ήρωας και τα περίφημα βοηθήματα του.

Εκεί όμως που οι φαν ξεπέρασαν κάθε όριο ήταν όταν διέδωσαν, πως η ηθοποιός που πεθαίνει στη ταινία ο Χρυσοδάχτυλος βαμμένη ολόκληρη στο χρώμα του χρυσού, πέθανε στη πραγματικότητα με τον ίδιο ακριβώς επίπονο τρόπο. Σύμφωνα με την εξήγηση που προσφέρεται στη ταινία, ο θάνατος επέρχεται από την ασφυξία που βιώνει κάποιος που έχει βαμμένο ολόκληρο το σώμα του καθώς αναπνέουμε μέσω του δέρματος μας. Σαφώς και πυκνά συχνά μας συστήνεται από τους ειδικούς να αφήνουμε το δέρμα μας να αναπνέει, ωστόσο άπαντες γνωρίζουν ότι τη λειτουργία της αναπνοής ελέγχουν εξολοκλήρου οι πνεύμονες μας.

Στη πραγματικότητα το μπλοκάρισμα των πόρων του δέρματος με βαφή μπορεί να προκαλέσει σταδιακά δηλητηρίαση λόγω των τοξικών που περιέχει, σε καμιά περίπτωση όμως δεν προκαλεί άμεσο θάνατο.

Το κεφάλι της Τζέιν Μάνσφιλντ

Ο αποκεφαλισμός της Τζέιν Μάνσφιλντ είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του Χόλιγουντ. Σύμφωνα με όσα πιστεύουν πολλοί μέχρι σήμερα, η πρωταγωνίστρια της ταινίας «The Girl Can’t Help It» σκοτώθηκε σε ένα τραγικό τροχαίο στο οποίο και αποκεφαλίστηκε όταν το χαρακτηριστικό μαντίλι της δέθηκε γύρω από το λαιμό της.

Στην πραγματικότητα όλο αυτό είναι μια παρεξήγηση, καθώς όταν η σεξοβόμβα του Χόλιγουντ έχασε τη ζωή της φορούσε περούκα, με αποτέλεσμα όταν αυτή κύλησε μακριά από το τόπο του δυστυχήματος πολλοί να πουν ότι επρόκειτο για το κεφάλι της.

Η αποκατάσταση της αλήθειας έχει γίνει από έναν υπάλληλο του γραφείου κηδειών, που ανέλαβε τη θλιβερή τελετή για λογαριασμό των συγγενών της μεγάλης σταρ, ωστόσο μέχρι σήμερα πολλοί επιλέγουν να πιστεύουν την πιο βάναυση εκδοχή του θανάτου της. Η Τζέιν Μάνσφιλντ, το πραγματικό όνομα της οποίας ήταν Βέρα Τζέιν Πάλμερ, σκοτώθηκε το 1967.