Γεωργιάδης για διαγραφή Πολάκη: Είχε δίκιο στην κριτική του – Βλέπω να κάνει δικό του κόμμα
Η ανάρτηση του υπουργού Υγείας
Τη διαγραφή του Παύλου Πολάκη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας αναφέρει σε ανάρτησή του στο X ότι ο Παύλος Πολάκης έχει δίκιο στην κριτική που άσκησε στον Σωκράτη Φάμελλο.
Μάλιστα, εκτίμησε ότι ο Παύλος Πολάκης θα κάνει δικό του κόμμα, σημειώνοντας ότι θεωρεί ότι δεν θα τα πάει άσχημα.
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:
«Και όμως επί της ουσίας ο Παύλος Πολάκης είχε δίκιο στην κριτική του για να είμαστε και δίκαιοι. Τον βλέπω να κάνει δικό του κόμμα και να μην πηγαίνει και τόσο άσχημα».

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.