Με…σπόντες συνεχάρη τον Ανδρουλάκη ο Κασσελάκης: Συγχαρητήρια για τις δημοκρατικές διαδικασίες
Με σαφείς αιχμές για όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 24ωρα στον ΣΥΡΙΖΑ, ο Στέφανος Κασσελάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του
Ο Στέφανος Κασσελάκης τηλεφώνησε στον Νίκο Ανδρουλάκη και τον συνεχάρη για την επανεκλογή του.
Με σαφείς αιχμές για όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 24ωρα στον ΣΥΡΙΖΑ, ο Στέφανος Κασσελάκης συνεχάρη τον Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του σχολιάζοντας τις “άψογες δημοκρατικές διαδικασίες”, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τις αντίστοιχες διαδικασίες που χωλαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ.
Η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη
«Επικοινώνησα με τον Νίκο Ανδρουλάκη και του έδωσα θερμά συγχαρητήρια για τη μεγάλη νίκη του και την επανεκλογή του. Συγχαρητήρια και στο ΠΑΣΟΚ συνολικά, για τις άψογες δημοκρατικές διαδικασίες».
Επικοινώνησα με τον Νίκο Ανδρουλάκη και του έδωσα θερμά συγχαρητήρια για τη μεγάλη νίκη του και την επανεκλογή του.
Συγχαρητήρια και στο ΠΑΣΟΚ συνολικά, για τις άψογες δημοκρατικές διαδικασίες.— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) October 13, 2024
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.