Συγχαρητήρια Μητσοτάκη στον Ολυμπιακό: «Η κορυφή της EuroLeague βάφτηκε ερυθρόλευκη!»

«Αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στην εξαιρετική διοργάνωση του Final4 στην πατρίδα μας»

Μητσοτάκης Μητσοτακης
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Συγχαρητήριο μήνυμα στην ομάδα του Ολυμπιακού για την κατάκτηση της Euroleague απηύθυνε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η κορυφή της EuroLeague βάφτηκε ερυθρόλευκη! Θερμά συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη μεγάλη επιτυχία» τονίζει σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.

«Και φυσικά αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στην εξαιρετική διοργάνωση του Final4 στην πατρίδα μας» σημειώνει.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης