Συγχαρητήρια Μητσοτάκη στον Ολυμπιακό: «Η κορυφή της EuroLeague βάφτηκε ερυθρόλευκη!»
«Αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στην εξαιρετική διοργάνωση του Final4 στην πατρίδα μας»
Συγχαρητήριο μήνυμα στην ομάδα του Ολυμπιακού για την κατάκτηση της Euroleague απηύθυνε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Η κορυφή της EuroLeague βάφτηκε ερυθρόλευκη! Θερμά συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη μεγάλη επιτυχία» τονίζει σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.
«Και φυσικά αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στην εξαιρετική διοργάνωση του Final4 στην πατρίδα μας» σημειώνει.
Η κορυφή της EuroLeague βάφτηκε ερυθρόλευκη! Θερμά συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη μεγάλη επιτυχία. Και φυσικά αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στην εξαιρετική διοργάνωση του Final4 στην πατρίδα μας.
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) May 24, 2026
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.