Συνέδριο ΝΔ-Μαρία Σακίμπ: Στο βήμα έχοντας το μωρό της σε μάρσιπο (βίντεο)

Η σύνεδρος μίλησε για τη μητρότητα και το δημογραφικό πρόβλημα στη χώρα, όσο το μωρό της γκρίνιαζε στην αγκαλιά της

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Συνέδριο ΝΔ: Δεύτερη ημέρα του 16ου Τακτικού Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας σήμερα Σάββατο, 16 Μαΐου 2026 και από όλα τα μηνύματα ενότητας, τα οποία έστειλαν με τις ομιλίες τους οι υπουργοί,  η σύνεδρος Μαρία Σακιμπ ήταν εκείνη που κέρδισε τις εντυπώσεις αμέσως μόλις ανέβηκε στο βήμα.

Για την ακρίβεια η κ. Σακίμπ «έκλεψε» τις καρδιές των παρευρισκόμενων, καθώς ανέβηκε στο βήμα μαζί με το μωρό της σε μάρσιπο.

Η σύνεδρος και υποψήφια της ΝΔ στην Α΄ Αθηνών, ήταν ανάμεσα στους υπουργούς που άλλαζαν θέσεις στο βήμα του συνεδρίου παρουσιάζοντας το έργο της κυβέρνησης.

Το μήνυμα της εικόνας ήταν σαφώς πιο ισχυρό από όλα τα λόγια όλων των υπουργών μαζί.

Η Μαρία Σακίμπ μίλησε για τη μητρότητα και το δημογραφικό πρόβλημα στη χώρα, όσο το μωρό της γκρίνιαζε στην αγκαλιά της.

Μάλιστα ακόμη και ο Θόδωρος Ρουσσόπουλος, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου Θόδωρος Ρουσόπουλος, σχολίασε πως το μωρό ήταν σχετικά ήσυχο… ζητώντας και την… συνταγή από την Μαρία Σακίμπ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης