Όταν αισθάνεστε ότι σας καταβάλλει η κούραση, η κακοκεφιά και η νωθρότητα, αντισταθείτε. Δεν χρειάζεστε τίποτα άλλο παρά ένα οργανωμένο «σχέδιο δράσης» για να ταράξετε τα λιμνάζοντα νερά.

Να ξυπνήσετε τη ζωτικότητά σας, να ζήσετε έντονα και δραστήρια, να ρουφήξετε τη ζωή. Αυτό το καλοκαίρι, δεν πρέπει να αφήσετε δευτερόλεπτο να πάει χαμένο.

Σωστός προγραμματισμός

Αντί να βάζετε όλες τις υποχρεώσεις μαζί, προσπαθήστε να τις χωρίζετε μέσα στην ημέρα, έτσι ώστε να δίνετε χρόνο στον εαυτό σας να γεμίζει τις μπαταρίες του.

Ελαφρύνετε το φόρτο εργασίας

Ένας από τους κύριους λόγους για την κόπωση είναι η υπερβολική εργασία. Η υπερβολική εργασία μπορεί να περιλαμβάνει επαγγελματικές, οικογενειακές και κοινωνικές υποχρεώσεις. Ορίστε τις προτεραιότητές σας όσον αφορά τις πιο σημαντικές εργασίες. Παρατηρήστε αυτά που είναι λιγότερο σημαντικά. Σκεφθείτε να ζητήσετε επιπλέον βοήθεια εάν είναι απαραίτητο.

Κοιμηθείτε για μερικά λεπτά

Εάν έχετε την ευχέρεια, μπορείτε να επαναφορτίσετε με ένα γρήγορο ύπνο. Το να κοιμηθείτε για 20 έως 30 λεπτά μπορεί να σας κάνει να νιώθετε γεμάτοι ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.

Γυμναστείτε

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στο να μειωθεί η συνολική κόπωση. Μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειας, απελευθερώνοντας νευροδιαβιβαστές, όπως η ντοπαμίνη, η σεροτονίνη και η νορεπινεφρίνη. Το κλειδί είναι πως για να λάβετε αυτά τα οφέλη θα πρέπει να ασκείστε καθημερινά. Οποιαδήποτε δραστηριότητα μετράει.

Φάτε έξυπνα

Η κατανάλωση πρωτεϊνών, καλών λιπών και σύνθετων υδατανθράκων μπορεί να παρέχει ενέργεια όλη μέρα. Επίσης, δοκιμάστε να τρώτε μικρότερα γεύματα πιο συχνά. Ο εγκέφαλος και το σώμα σας επωφελούνται από τη λήψη θρεπτικών ουσιών όλη την ημέρα, που παρέχουν ενέργεια.