Εάν βασίζεστε στους fitness trackers για να δείτε από πόσες θερμίδες απαλλαχτήκατε ενώ γυμναζόσασταν μάλλον θα πέσετε έξω, αφού οι περισσότεροι δεν υπολογίζουν σωστά τις καύσεις.

Σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ των ΗΠΑ, η απόκλιση της μέτρησης των fitness trackers από την πραγματική είναι στην καλύτερη περίπτωση 27% και στη χειρότερη 93%!

Για να μην πέφτουν οι προσπάθειες σας στο κενό ο Pete McCall, εργοφυσιολόγος και πιστοποιημένος personal trainer, εξηγεί ότι μια προπόνηση υψηλής έντασης (με επίπεδο δυσκολίας 8 ή 9 στα 10) θα σας βοηθήσει να κάψετε 8 με 9 θερμίδες το λεπτό, ενώ μια προπόνηση μέτριας έντασης (με επίπεδο δυσκολίας 6 ή 7 στα 10) θα σας βοηθήσει να κάψετε 4 με 5 θερμίδες το λεπτό.

Με απλά λόγια, μια 45λεπτη προπόνηση υψηλής έντασης οδηγεί στην καλύτερη περίπτωση σε καύση 405 θερμίδων, ενώ μια αντίστοιχης διάρκειας προπόνηση μέτριας έντασης οδηγεί στην καλύτερη περίπτωση σε καύση 225 θερμίδων.