Οικονομία

«Πράσινες» πρωτοβουλίες από την Κωτσόβολος με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος

204

Με γνώμονα μία βιώσιμη, καλύτερη ζωή, η εταιρεία υλοποιεί προγράμματα, τοποθετώντας στις στρατηγικές αποφάσεις της, την προστασία του πλανήτη

Η Κωτσόβολος, στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος, στηρίζει επίσημα ως μέλος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), τη διεθνή πρωτοβουλία “WFA Planet Pledge”. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας, είναι να αξιοποιηθεί η επικοινωνιακή στρατηγική των μελών του Συνδέσμου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, αλλά και της ενημέρωσης για σημαντικά περιβαλλοντικά θέματα που αφορούν όλον τον πλανήτη.

Η πρωτοβουλία “WFA Planet Pledge” «γεννήθηκε» μέσα από την παγκόσμια έρευνα “Sustainability and Marketing” που πραγματοποίησε το “World Federation of Advertisers” (WFA) στην οποία συμμετείχαν, μέσω του ΣΔΕ, Έλληνες διαφημιστές και marketeers. Οι εταιρείες, οι οποίες εντάσσονται επίσημα στο πρόγραμμα, δεσμεύονται να υποστηρίξουν και να συμμετέχουν ενεργά στην παγκόσμια καμπάνια “Race to Zero”, αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές στρατηγικές τους, ώστε να αποτελούν «εργαλεία» στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, την εξέλιξη της βιωσιμότητας στο επιχειρείν και της ανάπτυξης της οικολογικής συνείδησης από τους καταναλωτές.


Δείτε επίσης