Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

PUBLIC-MEDIA MARKT : Δημιουργείται μια νέα επιχειρηματική οντότητα

Στην πλέον δυναμική ομάδα Retail στην αγορά, που θα   επανακαθορίσει τις ισορροπίες και θα διευρύνει τις επιλογές που προσφέρονται στους καταναλωτές, από άποψη χαρτοφυλακίου, προϊόντων, σημείων πώλησης, τιμών και υπηρεσιών,   αναφέρθηκε ο CEO των Public Χρήστος Καλογεράκης, με την ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ Public και MediaSaturnHolding GmbH (MSH)

 «Δημιουργούμε μια εταιρεία, ο συνολικός κύκλος εργασιών της οποίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ», δήλωσε την Τρίτη 2 Ιουλίου, ο κ. Καλογεράκης, καθώς δημιουργείται μια νέα επιχειρηματική οντότητα. Συνεχίζοντας, ο επικεφαλής των Public, σημείωσε πως «Παράλληλα, με σεβασμό προς όλους τους προμηθευτές μας, διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες τις οποίες θα εξετάσουμε με στόχο να διαμορφώσουμε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες. Σήμερα, θέτουμε τα θεμέλια για μια αλλαγή στο χάρτη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο

Η MediaMarktSaturn μοιράζεται τις ίδιες αξίες με τον Όμιλο Olympia

Από την πλευρά του,   ο CEO του Ομίλου Olympia Ρόμπυ Μπουρλάς,  επισήμανε : «Η MediaMarktSaturn είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα Consumer Electronics στην Ευρώπη και μοιράζεται τις ίδιες αξίες με τον Όμιλο Olympia που διατηρεί πολύχρονη, επιτυχημένη παρουσία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ο κλάδος της λιανικής διεθνώς διέρχεται φάση μετεξέλιξης και είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συμφωνία θα δημιουργήσει αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.» Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου MediaMarktSaturn  και  Operating Partner της Ceconomy/MSH, Yenal Gokyildirim, σημείωσε: «Με αυτή τη συμφωνία, βρήκαμε μια βιώσιμη λύση για τις δραστηριότητές μας στην Ελλάδα.

Θα βελτιστοποιηθεί η γκάμα των προϊόντων προς όφελος των πελατών

Συνεργαζόμενοι με το Public, ισχυρό παίκτη της τοπικής αγοράς, θα βελτιστοποιήσουμε τη γκάμα των προϊόντων και τη σχέση με τους προμηθευτές μας προς όφελος των πελατών μας, θα μειώσουμε τα κόστη μας και θα βελτιώσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά»  Πιο αναλυτικά, ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public σε Ελλάδα και Κύπρο και η Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), μέτοχος της εταιρείας Media Markt Ελλάδας, προχώρησαν μετά από διαπραγματεύσεις που κράτησαν σχεδόν ένα χρόνο, στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με στόχο τη δημιουργία μιας νέας, δυναμικής εταιρείας λιανικής πώλησης όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες  δεν υπάρχει οικονομικό αντίτιμο, αντίθετα συμφωνήθηκε η κάθε πλευρά να εισφέρει στη νέα εταιρεία τα περιουσιακά της στοιχεία, ενώ δεν αναμένεται να περάσουν στη νέα εταιρεία τα δάνεια που βαραίνουν την ελληνική δραστηριότητα της Media Markt., καθώς την αποπληρωμή τους θα αναλάβει η μητρική της γερμανικής αλυσίδας, Ceconomy.

Η συμφωνία μοιάζει με αυτήν που έκαναν  στη Γαλλία, η Fnac με την Darty

Υπενθυμίζεται πως η δομή της συμφωνίας μοιάζει με αυτήν που έκαναν πριν από τρία χρόνια στη Γαλλία, η Fnac με την Darty, μια συνεργασία που εξελίσσεται καλά. Σύμφωνα λοιπόν με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brandsπαραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες. Το δίκτυο περιλαμβάνει διαφορετικά formats καταστημάτων, η επιφάνεια των οποίων ποικίλει από 100τ.μ. έως και 4.000τ.μ., και θα δίνει έμφαση στο ολοκληρωμένο πολυκαναλικό εμπόριο. Ειδικότερα, η ενοποιημένη βάση των πελατών του θα αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες. Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες που διατίθενται στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, μέσω μιας πραγματικά πολυκαναλικής εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει και το νεοεισαχθέν στην αγορά, Public marketplace. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νέα εταιρεία θα εξετάσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης σε Ελλάδα και Κύπρο.

Τα Public πέτυχαν ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας

O Όμιλος Olympia (μέτοχος της εταιρίας Public) θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή ελέγχοντας το 75%, ενώ ο όμιλος MediaMarktSaturn (μέτοχος της Media Markt) θα ελέγχει το 25%. Το κλείσιμο της συμφωνίας υπόκειται στην έγκριση των αρχών της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού η οποία εκτιμάται χρονικά στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται πως τα Public πέτυχαν ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας και αύξηση πωλήσεων το 2018, φθάνοντας στα επίπεδα των 250 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 90 εκατ. περίπου αφορούν σε κατηγορίες ψυχαγωγίας όπως βιβλίο, παιχνίδι, μουσική, γραφική ύλη κλπ. Μάλιστα, πέρυσι η αλυσίδα κατάφερε να ενισχύσει τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα, αλλά και στις κατηγορίες των βιβλίων, μουσικής, ταινιών, gaming, αξεσουάρ κινητών, περιφερειακών, wearables και gadgets. Ταυτοχρόνως,   η αλυσίδα πέτυχε σημαντική αύξηση στο κανάλι των B2B πωλήσεών της, εξυπηρετώντας 133.000 εταιρικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων, κορυφαίοι όμιλοι εταιριών, ενώ κατέγραψε ρεκόρ επισκέψεων με 29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα της και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της. Τέλος, διατήρησε τη θέση του Νο1 omnichannel retailer, καθώς διακίνησε 2,2 εκατ. προϊόντα online παραγγελιών με τις σχετικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών της

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα