Ρεκόρ πωλήσεων στην "Cyber Monday" | GettyImages 1045462382 fa1783d4734e4a7a9ba92be86cf4ab93

Η « Black Friday» προκάλεσε καταναλωτική υστερία παγκοσμίως, αλλά η «Cyber Monday» καταγράφει ρεκόρ πωλήσεων.

Φέτος, οι καταναλωτές που αποφάσισαν να μην στριμωχτούν στους διαδρόμους των πολυκαταστημάτων για να αγοράσουν το προϊόν της επιλογής τους, αλλά να το πάρουν καθισμένοι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους, ήταν περισσότεροι από ποτέ.

Εκμεταλλεύτηκαν την «Cyber Monday», την Δευτέρα μετά την «Μαύρη Παρασκευή», που είναι αφιερωμένη στις αγορές ειδών σε προσφορά μέσω διαδικτύου και έκαναν τις αγορές τους από την άνεση του καναπέ τους.

Μόνο στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι οι πωλήσεις της φετινής «Cyber Monday» θα πλησιάσουν τα 9.4 δισεκατομμύρια δολάρια, καταγράφοντας νέο ρεκόρ.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή την αύξηση φαίνεται ότι έπαιξαν οι πρόωρες προσφορές που αύξησαν τον όγκο των συναλλαγών το Σαββατοκύριακο, αλλά και η κάλυψη του κόστους μεταφοράς ακόμη και σε χώρες του εξωτερικού από τις εταιρίες. Αυτή η υπηρεσία ξεκίνησε από την Amazon και υιοθετήθηκε και από τις ανταγωνίστριες Target Corp  και Wallmart.

Η Adobe Analytics εκτιμάει ότι ποσά 72.1 δισεκατομμυρίων δολαρίων ξοδεύτηκαν για τις αγορές μέσω διαδικτύου τον προηγούμενο μήνα.