Ρεβίθια: Οι λόγοι που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Τα ρεβίθια αποτελούν ένα γεύμα το οποίο θα σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Σε περίπτωση που ακολουθούμε ήδη κάποια διατροφή από κάποιον ειδικό, το ρεβίθι, λόγω των παρακάτω ιδιοτήτων του, αν ενταχθεί σε αυτή τη διατροφή, μπορεί να κάνει τη διαδικασία απώλειας βάρους λίγο πιο εύκολη.

1. Είναι πλούσια σε ίνες
Μία μερίδα ρεβίθια περιέχει 10 γρ. ινών που βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος, και, κατ’ επέκταση, και την πείνας. Οι διαλυτές φυτικές ίνες που περιέχει, συμβάλλουν στην υγεία της χλωρίδας του εντέρου. Υπάρχουν στοιχεία, που κάνουν λόγω για σύνδεση μεταξύ της χλωρίδας του εντέρου με τη διατήρηση του βάρους, και τις μειωμένης πιθανότητας να νιώσει κάποιος πείνα ή να αναπτύξει λίπος στην κοιλιά.

2. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη
Η κατανάλωση της σωστής ποσότητας πρωτεΐνης συμβάλλει κατά πολύ στην επιθυμητή απώλεια βάρους. Μας βοηθά να μην πεινάμε τόσο και ρυθμίζει ορμόνες που μας κάνουν να νιώθουμε το αίσθημα του κορεσμού. Επίσης, βοηθούν στο να έχουμε έναν μεταβολισμό που κάνει σωστές καύσεις, αλλά και να χτίσουμε μυϊκή μάζα, εφόσον γυμναζόμαστε.
Επίσης, με την κατανάλωση ρεβιθιών, άρα και την πρόσληψη πρωτεΐνης, ο οργανισμός, σε αντίθεση με ό,τι του συμβαίνει όταν καταναλώνει λίπη ή υδατάνθρακες, καίει περισσότερες θερμίδες όταν τη χωνεύει.

3. H φυτική πρωτεΐνη μπορεί να βοηθά ακόμη περισσότερο στην απώλεια βάρους απ’ ό,τι η μη φυτική
Η πρωτεΐνη που περιέχουν τα όσπρια, η κινόα και η σόγια, μας κάνουν να νιώθουμε χορτασμένοι και δεν υποκύπτουμε σε περιττά σνακ και στις λιγούρες. Υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν ότι νιώθουμε περισσότερο χορτασμένοι μετά την κατανάλωση φυτικών πρωτεϊνών, απ’ ότι αν έχουμε καταναλώσει πρωτεΐνες από χοιρινό ή μοσχάρι.

4. Είναι πλούσια σε αμυλόζη
Η αμυλόζη είναι ένα ανθεκτικό άμυλο, το οποίο ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερη ώρα για να το χωνέψει. Επίσης, βοηθά στην πρόληψη της απαρίθμησης του σακχάρου του αίματος.

5. Κάνουν κάθε γεύμα πιο χορταστικό
Και χωρίς αυτό να μεταφράζεται σε θερμίδες. Η ίνες και η πρωτεΐνη που περιέχουν μας γεμίζουν το στομάχι, και οι λιγούρες και η πείνα κάνουν λίγη περισσότερη ώρα να εμφανιστούν. Σε αντίθεση με το αν τρώγαμε μια πράσινη σαλάτα στην ίδια ποσότητα, που δεν θα μας κρατούσε για αρκετή ώρα.