Την επόμενη Κυριακή θα είναι και πάλι ανοιχτά τα καταστήματα με διευρυμένο ωράριο, όμως η διορία προβληματίζει τους καταναλωτές.

Όπως δηλώνουν οι καταναλωτές, το δίωρο δεν είναι αρκετό ώστε να κάνουν τα ψώνια τους.

Μια από τις προτάσεις ώστε να προλαβαίνουμε τα ψώνια μας είναι να στέλνουμε τον κωδικό 7, για σούπερ μάρκετ και να στέλνουμε άλλο sms για το shopping therapy.

Το ινστιτούτο έρευνας-λιανεμπορίου καταναλωτικών αγαθών προτείνει να υπάρχει ένας πελάτης ανά 10τ.μ. και όχι ένα άτομο ανά 25 τ.μ που ισχύει σήμερα.

Λοιμωξιολόγοι και κυβέρνηση εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα.

Οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων υποστηρίζουν ότι οι προσέλευση του κόσμου μετά και το άνοιγμα του λιανεμπορίου δεν είναι η απαιτούμενη.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, 7 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις δηλώνουν αδυναμία να καλύψουν τις οφειλές που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας και τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις.

Την ίδια ώρα, ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης σημείωσαν αύξηση 55% μέσα στο 2020. Τεράστια άνοδο είχαν τα ρούχα σπιτιού και ότι σχετίζεται με την μετακίνηση 6, δηλαδή αθλητικά και φόρμες.

Στους μεγάλους «χαμένους» είναι ό,τι συνδέεται με την διασκέδαση, η ζήτηση για γόβες και κοστούμια έπεσε κατακόρυφα.