Σκλαβενίτης: Με νέα καταστήματα, ανακαινίσεις και ολοκλήρωση του eMarket

Στην υλοποίηση επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ,  για  τη δημιουργία νέων και ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων, καθώς και την ενδυνάμωση των υποδομών για  τη λειτουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος,  δρομολογεί η αλυσίδα Σκλαβενίτης, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Γεράσιμο Σκλαβενίτη.

Συγκεκριμένα, οι επενδύσεις αυτές για τη φετινή χρονιά,  έρχονται σε συνέχεια του επενδυτικού πλάνου ύψους 185 εκατ. ευρώ που υλοποίησαν οι  Ελληνικές  Υπεραγορές Σκλαβενίτης την τριετία (2017-2019) και αφορούσαν κυρίως στην ανακαίνιση 308 καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος».

Ειδικότερα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, εντός του 2021 η ΕΥΣ, προγραμματίζει την ίδρυση επτά νέων καταστημάτων, από τα οποία, δύο αφορούν μετεγκατάσταση σε άλλο ακίνητο,  ειδικότερα στις περιοχές Τρικάλων και Καρδίτσας.

Παράλληλα, νέα καταστήματα θα λειτουργήσουν σε Γιαννιτσά, Σκιάθο, Νάουσα, Πάτρα και Σπάρτη ενώ δρομολογείται η ανακαίνιση έως 40 υφιστάμενων καταστημάτων της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας μέσα στο έτος.

Ταυτοχρόνως,  μέσα στο 2021 θα ξεκινήσουν οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος» και  στην Κύπρο,  που είχαν προγραμματισθεί για τον προηγούμενο χρόνο,  αλλά δεν υλοποιήθηκαν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Σήμερα, το δίκτυο του ομίλου αποτελείται από 497 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων 445 με το σήμα «Σκλαβενίτης», 13 με το σήμα «The Mart» και 39 με το σήμα «Χαλκιαδάκης», απασχολώντας  περίπου 31.000 εργαζομένους.

Αντίστοιχα, η  Ελληνικές  Υπεραγορές Σκλαβενίτης, διαθέτει 427 καταστήματα με το ανθρώπινο δυναμικό της να προσεγγίζει τους 28.000, καθώς  μέσα στο 2020, προστέθηκαν 2.500 εργαζόμενοι,  προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες στα καταστήματα και στο ψηφιακό λιανεμπόριο.

Βέβαια, η πλήρης μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι το μεγάλο στοίχημα του ομίλου για το 2021 καθώς τα μικρά βήματα που έγιναν επιταχύνθηκαν υπό την υπέρμετρη πίεση που άσκησε στο ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορονοϊού.

Πιο αναλυτικά, το online κανάλι της αλυσίδας συνεχίζει να αναπτύσσεται και στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται ήδη με την πλατφόρμα efood για την παραγγελία online προϊόντων -3.500 κωδικοί- σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα και Ηράκλειο Κρήτης ενώ αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις.

Τον περασμένο Νοέμβριο ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του eMarket (www.sklavenitis.gr), η δομή και λειτουργία του οποίου θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Το eMarket καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα, με τις ίδιες τιμές και με περισσότερα από 8.500 προϊόντα.

Μάλιστα, για την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών, η Σκλαβενίτης διαθέτει υπερσύγχρονο e-hub (στην Πέτρου Ράλλη) και ετοιμάζει δύο ακόμα στην Αττική (σε Βόρεια και Νότια προάστια) και ένα στη Θεσσαλονίκη που θα λειτουργήσουν εντός του έτους.

Με βάση τον προγραμματισμό οι υπηρεσίες του e-shop της Σκλαβενίτης θα επεκταθούν περαιτέρω καθώς στόχος είναι σε βάθος χρόνου να δημιουργηθεί ένα δίκτυο με e-hub σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Σημειώνεται πως η μέχρι τώρα πορεία του ηλεκτρονικού καταστήματος κρίνεται ικανοποιητική, ωστόσο εκτιμάται ότι σε βάθος τριετίας θα ενδυναμώσει η θέση της Σκλαβενίτης στο ψηφιακό λιανεμπόριο.

Με την κατάλληλη υποστήριξη,  εκτιμάται ότι σε 4 με 5 χρόνια οι πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα αντιστοιχούν στο 4% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.