Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Skoda Fabia Rally2 evo, έτρεξαν επτά στα εννέα συνολικά πληρώματα στη WRC3 του Ράλι Σουηδίας, ανάμεσά τους τo φινλανδικό δίδυμο Emil Lindholm και Mikael Korhonen οδήγησαν τον αγώνα στη WRC3 από την αρχή, για να τερματίσουν τελικά δεύτεροι.

Παράλληλα, με εργοστασιακή υποστήριξη της Skoda Motorsport, o Oliver Solberg έκανε ντεμπούτο στο WRC στο Ράλι Σουηδίας στο τιμόνι μιας Skoda Fabia Rally2 evo.

Ταυτοχρόνως, στη WRC2, ο πρωταθλητής του 2017 WRC2 Pontus Tidemand τερμάτισε στην 3η θέση με FABIA Rally2 evo.

Παρότι η  Skoda Motorsport δεν έχει πλέον επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή στο WRC, συνεχίζει να υποστηρίζει με τεχνογνωσία και ανταλλακτικά τις διάφορες  Fabia σε χέρια ιδιωτών.

Στο Ράλι Σουηδίας, συνολικά εννέα πληρώματα με Skoda Fabia Rally2 evo βρέθηκαν στη γραμμή εκκίνησης, με το φινλανδικό δίδυμο των Emil Lindholm και Mikael Korhonen να τίθεται επικεφαλής από την αρχή.

Από τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής, οι Φινλανδοί σημείωσαν τρεις ταχύτερους χρόνους στην κατηγορία WRC3, παίρνοντας μάλιστα το προβάδισμα σε ολόκληρη την κατηγορία Rally2.

Πιο αναλυτικά, το περασμένο Σάββατο, ο Lindholm έχασε ρυθμό και υποχώρησε 3,4 δευτερόλεπτα από τον επικεφαλής της κατηγορίας, οπότε η τελική έκβαση της νίκης μεταφέρθηκε για τη μοναδική Ειδική Διαδρομή της Κυριακής, την μήκους 21,19 χιλιομέτρων Likenäs 2.

Τελικά, ο Lindholm δεν βρήκε τα δευτερόλεπτα που χρειαζόταν, τερμάτισε στη δεύτερη θέση στην κατηγορία του, σε απόσταση αναπνοής από το νικητή.

Για τον Oliver Solberg, ο οποίος συμμετέχει στη WRC3 με την εργοστασιακή υποστήριξη της Skoda Motorsport, το Ράλι Σουηδίας ήταν το ντεμπούτο του νεαρού με τη  Fabia  Rally2 evo στο WRC.

Παρέμεινε σταθερά μέσα στην πεντάδα σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά στην τελευταία Ειδική ένα κλατάρισμα του κόστισε περίπου δύο λεπτά και του στέρησε την τρίτη θέση στο βάθρο.

Παρόλα αυτά κατάφερε να αποδείξει τις ικανότητές του στην πρώτη του συμμετοχή με μία Fabia, ενώ πρόκειται να συμμετάσχει στον επόμενο ευρωπαϊκό γύρο του WRC, το Ράλι Πορτογαλίας.