17 Μάι 2026, 23:58
ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος έφερε με το αγωνιστικό όχημα το τρόπαιο του πρωταθλήματος!
Λίγο αργότερα οι αρχηγοί της Ένωσης σήκωσαν την κούπα στον ουρανό
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Φοβερό show από την ΑΕΚ στην απονομή του τροπαίου του πρωταθλήματος! Μπορεί η αντιπρόεδρος της Λίγκας , Κάτια Κοξένογλου, να εμφάνισε το τρόπαιο στον αγωνιστικό χώρο, όμως αυτό λίγο αργότερα… εκλάπη και το έφερε πίσω ο Μάριος Ηλιόπουλος.
Ο διοικητικός ηγέτης του Δικεφάλου μπήκε στον αγωνιστικό χώρο με το ράλι του του έχοντας ως… συνοδηγό το τρόπαιο!
Λίγο αργότερα οι αρχηγοί της Ένωσης σήκωσαν την κούπα στον ουρανό και το πάρτι «φούντωσε»!
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης