Αταμάν: Ήμασταν 12 ημέρες χωρίς παιχνίδια
Οι δηλώσεις του προπονητή του Παναθηναϊκού μετά τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ
Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να λυγίσει την αντίσταση του εξαιρετικού ΠΑΟΚ και να πάρει τη νίκη με 114-102 στην παράταση (κ.α. 96-96) και να ανοίξει το σκορ στη σειρά των ημιτελικών της Stoiximan GBL.
Μετά το φινάλε της αναμέτρησης, ο Εργκίν Άταμαν μίλησε για τη δυσκολία που συνάντησε η ομάδα του.
Οι δηλώσεις Αταμάν
«Δεν ήταν εύκολο, γιατί για 12 μέρες δεν είχαμε δώσει παιχνίδι και είχαμε βγει εκτός ρυθμού. Υπήρχε ρίσκο σε αυτό το ματς, όμως τώρα προσπαθούμε να ξαναβρούμε τον ρυθμό μας.
Έχω την αίσθηση ότι οι παίκτες αρχισαν ήδη να τον βρίσκουν. Πιστεύω πως θα έχουμε καλύτερη συνέχεια, ώστε να ολοκληρώσουμε τη σειρά όπως θέλουμε».
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.