Ολυμπιακός: Πρόστιμο 15.800 ευρώ για τον δεύτερο τελικό

Το πρόστιμο αφορά όσα έγιναν στο ΣΕΦ

ΣΕΦ ΚΑΕ Ολυμπιακός
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Ο Αθλητικός Δικαστής επέβαλε πρόστιμο στον Ολυμπιακό για τα όσα συνέβησαν στο ΣΕΦ, στον δεύτερο τελικό της Stoiximan GBL. Ένα πρόστιμο που ανέρχεται στις 15.800 ευρώ συνολικά.

Η ανακοίνωση για τις ποινές του Αθλητικού Δικαστή στον Ολυμπιακό

«Eπιβάλλεται στην ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΗΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΕ):

α) χρηματικό πρόστιμο ύψους χιλίων (1.000,00)ευρώ για υβριστικά συνθήματα με αποδέκτες μη φυσικά πρόσωπα,

β) για κάθε μία από τις 3 προειδοποιήσεις που έλαβαν χώρα εξαιρουμένης της πρώτης εξ αυτών, για υβριστικά συνθήματα τα οποία είχαν αποδέκτες φυσικά πρόσωπα, η ποινή της επίπληξης καθώς και χρηματικού προστίμου χιλίων τετρακοσίων (1.400,00) ευρώ, ήτοι συνολικά ποινή δύο (2) επιπλήξεων και χρηματικό πρόστιμο δύο χιλίων οκτακοσίων (2.800,00) ευρώ,

γ) χρηματικό πρόστιμο ύψους δέκα χιλιάδων (10.000,00) ευρώ για υβριστικά συνθήματα τα οποία είχαν ως αποδέκτες φυσικά πρόσωπα ή συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων και για τα οποία δεν έχει ακολουθηθεί η διαδικασία του άρθρου 27 του Ειδικού Πειθαρχικού Κανονισμού Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης Α1 Εθνικής Κατηγορίας 2024-2025 και τέλος

δ) χρηματικό πρόστιμο ύψους δύο χιλιάδων (2.000,00) ευρώ για παράβαση των διατάξεων για την απαγόρευση χρήσης πανό που προσβάλλει φυσικά πρόσωπα, παραπτώματα που έλαβαν κατά τη διάρκεια του αγώνα πρωταθλήματος, με την ομάδα της ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ AKTOR), που διεξήχθη την 1-6-25».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης