Παναθηναϊκός: Χάνει το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ ο Σβιντέρσκι, ίωση ο Γερεμέγεφ

Με δεδομένο πως ο Σφιντέρσκι και ο Ντέσερς θα χάσουν το ματς εφόσον δεν θα είναι έτοιμος ο Γερεμέγεφ ο μοναδικός διαθέσιμος φορ θα είναι ο Πάντοβιτς.

Σβιντέρσκι
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Πρόβλημα στον Παναθηναϊκό ενόψει του κυριακάτικου αγώνα με τον ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο (9/11, 21:00). Οι Πράσινοι ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το ματς με τους Θεσσαλονικείς, με τον Κάρολ Σβιντέρσκι να κάνει θεραπεία λόγω τραβήγματος στο δικέφαλο και συνεπώς θα χάσει το παιχνίδι.

Το δε πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο ενόψει ΠΑΟΚ διότι έχει τεθεί ήδη εκτός ο «λαβωμένος» στον αστράγαλο Σίριλ Ντέσερς, ενώ ο Άλεξ Γερεμέγεφ απουσίασε ξανά απ’ την προπόνηση λόγω ίωσης. Κι ο μοναδικός «καθαρόαιμος» φορ που είναι διαθέσιμος τούτη την ώρα για τον Ράφα Μπενίτεθ, είναι μόνο ο Μίλος Πάντοβιτς.

Από εκεί και πέρα, στην προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης οι «πράσινοι» χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με τη Μάλμε έκαναν αποθεραπεία.

Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο. Απών λόγω ίωσης ήταν ο Γερεμέγεφ. Θεραπεία ακολούθησαν οι Σφιντέρσκι, Σάντσες και ατομικό οι Καλάμπρια, Ντέσερς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης