Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερο ντεμπούτο για το νέο DS E-TENSE FE21, καθώς ο Jean-Éric Vergne το έφερε στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου στον 1ο του αγώνα στη Ρώμη.

Ήταν ένα πολύ ανταγωνιστικό E-Prix στο ανανεωμένο και λίγο πιο μεγάλο circuit της Ρώμης, που πλέον τώρα είναι 3.385 μέτρα, το οποίο στην πορεία έγινε ακόμα πιο απαιτητικό για τους οδηγούς, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνισή της και έδωσε έναν αυξημένο βαθμό δυσκολίας σε όλη την αγωνιστική δράση.

Νωρίτερα το πρωί, στα δοκιμαστικά, ο Jean-Éric χτυπήθηκε στο πίσω μέρος από ένα άλλο αυτοκίνητο χάνοντας ολόκληρο το FP2 λόγω της ζημιάς που υπέστη το μονοθέσιό του.

Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά στην επισκευή του μονοθέσιου, επιτρέποντας στον Γάλλο να πραγματοποιήσει ένα session χωρίς προβλήματα και να κάνει πολύ καλή εμφάνιση και στη διαδικασία της Super Pole, όπου εξασφάλισε την 5η θέση στη γραμμή της εκκίνησης για την έναρξη του αγώνα.

Ο Da Costa είχε ακόμα πιο δύσκολο έργο, καθώς εκκίνησε τον αγώνα από την 18η θέση μετά από μια δική του ατυχία.

Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς η βροχή δεν επέτρεπε κάτι διαφορετικό, αλλά ο Vergne αποδείχτηκε κυρίαρχος, παραμένοντας πάντα μέσα στο Top 5.

Με σύνεση και χρησιμοποιώντας τα ATTACK MODES για να κερδίσει θέσεις κάνοντας αριστοτεχνικές προσπεράσεις και να δει πρώτος την καρό σημαία και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Με τον JEV να υπογράφει τη 10η νίκη του στη Formula Ε και τη 13η για την DS Automobiles, ολοκληρώθηκε το συγκεκριμένο σκέλος του αγώνα.

Ο António Félix Da Costa ανάκαμψε εξαιρετικά κερδίζοντας θέσεις μέχρι την P10, αλλά αφού χρησιμοποίησε το FANBOOST του για μια εξαιρετική προσπέραση, είχε ένα σκασμένο ελαστικό που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Jean-Éric Vergne, Νικητής Αγώνα:

«Είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας λόγω της βροχής. Αυτό σήμαινε πως σε όλη τη διάρκεια του αγώνα φλερτάραμε με τους τοίχους, αλλά καταφέραμε να επιβιώσουμε μέχρι το τέλος!

Είχα μια μεγάλη μάχη με τον Lucas [Di Grassi] και λυπήθηκα που είχε πρόβλημα στο τέλος, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Είναι ξεκάθαρα πολύ όμορφο το ότι κερδίσαμε τον 1ο αγώνα με ένα νέο αυτοκίνητο.

Είναι πάντα δύσκολο να περιγράψεις το συναίσθημα, αλλά αποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο και αυτό λέει πολλά για την καταπληκτική δουλειά που έχει κάνει όλη η ομάδα της DS Automobiles».

António Félix da Costa:

«Δυστυχώς, η ημέρα δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελα. Ήταν μια από τις μέρες που αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι συνολικά κάναμε μια καλή αρχή με το νέο μονοθέσιο.

Είναι ο πρώτος μας αγώνας με αυτό και ο JEV κέρδισε, οπότε ξέρουμε ότι έχουμε ένα γρήγορο πακέτο για το υπόλοιπο της σεζόν».

Mark Preston, Διευθυντής ομάδας DS TECHEETAH:

«Τι τρόπος να παρουσιάσουμε τον νέο μας κινητήρα στο κοινό! Απίστευτη δουλειά από την DS Automobiles που μας έχει δώσει ένα ακόμη εκπληκτικό σύνολο ηλεκτροκινητήρα και μετάδοσης.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ολόκληρη την ομάδα μας για τις προσπάθειές τους στην αναδόμηση του αυτοκινήτου του JEV μετά το FP1 σήμερα.

Όλοι πραγματικά συνεργάστηκαν άψογα και καταφέραμε να επιστρέψουμε εγκαίρως για να προκριθεί ο JEV, που σήμερα μας έδειξε για άλλη μια φορά γιατί έχει δύο τίτλους ήδη.

Έχει αυτήν την απίστευτη ικανότητα να ξεπερνά τις αναποδιές και να προχωράει μπροστά όταν αυτό έχει σημασία, όπως έκανε και σήμερα.

Ο António ήταν άτυχος σήμερα, έχοντας ένα σκασμένο ελαστικό αμέσως μετά από μια υπέροχη προσπέραση με το FANBOOST που κατάφερε, αλλά έτσι είναι οι αγώνες».

Xavier Mestelan Pinon, Performance Director της DS:

«Πρώτος αγώνας με το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε από την DS Performance και πρώτη νίκη!

Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πιο πειστικό ντεμπούτο! Στεναχωρήθηκα για τον António, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για το JEV.

Ο βασιλιάς επέστρεψε! Του άξιζε αυτή τη νίκη μετά το θεαματικό ατύχημα στα ελεύθερα δοκιμαστικά που δεν έγινε με δική του υπαιτιότητα, αφού εκεί ήταν άψογο».