Πολιτική

Συνάντηση Τσίπρα-ΟΛΜΕ: Στο επίκεντρο των συζητήσεων οι κάμερες στα σχολεία (pics)

Η συνάντηση έλαβε χώρα στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ

ÓÕÍÁÍÔÇÓÇ ÔÏÕ ÐÑÏÅÄÑÏÕ ÔÏÕ ÓÕÑÉÆÁ ÁËÅÎÇ ÔÓÉÐÑÁ ÌÅ ÁÍÔÉÐÑÏÓÙÐÅÉÁ ÔÇÓ ÏËÌÅ (EUROKINISSI)

Το άνοιγμα των σχολείων και το ζήτημα του πολυνομοσχεδίου που κατέθεσε η Κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας για την παιδεία, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε ο Αλέξης Τσίπρας με αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ.

Ξεκινώντας, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξέφρασε τις ενστάσεις και τις διαφωνίες του ΣΥΡΙΖΑ με το εν λόγω νομοσχέδιο. Όπως είπε, η πρώτη διαφωνία αφορά τη «μεγάλη βιασύνη» για την κατάθεση του νομοσχεδίου εν καιρώ πανδημίας, οπότε «το μυαλό όλων είναι αλλού» και «δεν είναι εφικτό να γίνει ένας ουσιαστικός διάλογος».

«Δεν καταλαβαίνουμε ποιος είναι ο λόγος να κατατεθεί τώρα το νομοσχέδιο, που φέρει μάλιστα σημαντικές αλλαγές», είπε χαρακτηριστικά, ενώ έκανε λόγο για«ουσιαστικές διαφωνίες στις βασικές πτυχές του νομοσχεδίου».

Συνεχίζοντας, ο Αλ. Τσίπρας εξέφρασε ενστάσεις για την «αύξηση του αριθμού των εξετάσεων» στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για το ηλικιακό όριο στα επαγγελματικά λύκεια και άλλες διατάξεις, με τις οποίες, όπως τόνισε, η Κυβέρνηση ανοίγει «παράθυρο στην ιδιωτική εκπαίδευση» και προωθεί την «απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης».

Σε ό,τι αφορά μάλιστα τις κάμερες στα σχολεία, σημείωσε πως ενώ η υπουργός ήταν σαφής στην εκπρόθεσμη τροπολογία και σε δηλώσεις της για την «έννοια της κάμερας» και της «παρακολούθησης της μαθησιακής διαδικασίας», στη συνέχεια, μετά τις αντιδράσεις το αρνήθηκε, αλλά επί της ουσίας παραμένει ως ζήτημα.

«Είναι ηθικό θέμα να διαφυλάξουμε τη μαθησιακή διαδικασία και κυρίως το δικαίωμα των μαθητών και των γονιών τους να προστατέψουν τα προσωπικά τους δεδομένα», τόνισε, προειδοποιώντας ότι από τη στιγμή που υπάρχει κάτι μαγνητοσκοπημένο, δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι δεν θα αναμεταδοθεί, εγείροντας μια σειρά από «ευαίσθητα ζητήματα», για παράδειγμα για άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.

Τέλος, ο Αλ. Τσίπρας υπογράμμισε πως η τρέχουσα περίοδος έχει και άλλες«μεγάλες προκλήσεις», συμπεριλαμβανομένης της τηλεργασίας. Όπως είπε, η τηλεκπαίδευση σωστά εφαρμόστηκε σε αυτήν τη συγκυρία, δεν μπορεί όμως «να αντικαταστήσει τη δια ζώσης μαθησιακή διαδικασία», ενώ έθεσε παράλληλα και το ζήτημα των διορισμών.


Δείτε επίσης