Η τεχνητή νοημοσύνη θεωρείται προς το παρόν ως ένα εργαλείο που είναι ικανό να αυξήσει την ανθρώπινη δημιουργικότητα. 

Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία αιχμής συνεχίζει την εκρηκτική της άνοδο, ειδικοί αναγνωρίζουν πλέον πως οι μηχανές μαθαίνουν ταχύτητα και αφήνουν το δικό τους στίγμα στις τέχνες.

Ως συνέπεια αυτού, γίνεται πλέον ολοένα και σημαντικότερο εργαλείο για τις επιχειρήσεις.

Αυτό οφείλεται στην εντυπωσιακή ικανότητά της να δημιουργεί εμπνευσμένο περιεχόμενο ιστολογίου στο σχεδιασμό ενός εντελώς νέου και μοναδικού λογότυπου μάρκας.

Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαν την ικανότητα να δημιουργούν λογότυπα από μια λίστα προϋπάρχοντων προτύπων.

Ωστόσο, η πλατφόρμα δημιουργίας ιστοσελίδων με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, Zyro, παρουσιάζει την πρώτη τεχνολογία ΤΝ παγκοσμίως, που είναι ικανή να δημιουργήσει κυριολεκτικά νέα λογότυπα από την αρχή.

Ο επικεφαλής προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης της Zyro, Τόμας Ρασίμας δήλωσε στην Express.co.uk:

«Παλιά, η δημιουργία ενός επαγγελματικού λογότυπου ήταν μια μακρά και δαπανηρή διαδικασία που περιελάβανε βοήθεια από έναν σχεδιαστή.

Μια μικρομεσαία επιχείρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύει 750λίρες για το σχεδιασμό του λογότυπου της.

Όμως με τα νέα πειραματικά εργαλεία ΤΝ – όπως η νέα μας γεννήτρια λογότυπων – σύντομα θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα λογότυπο για την επωνυμία τους, σχεδόν δωρεάν.»

Artificial intelligence: New research suggests AI remains mistrusted by a majority of Brits

Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων πειραμάτων τους, η ομάδα του Zyro εκπαιδεύει την ΤΝ ώστε να σχεδιάσει νέα λογότυπα για μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου.

Τα ποιοτικά αποτελέσματα ποικίλλουν σαφώς, με την τεχνολογία να βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα.

Ωστόσο, η ΤΝ κατάφερε μέχρι στιγμής να σχεδιάσει νέα λογότυπα για μάρκες όπως το YouTube, το Tinder, την Morrison και πολλά άλλα.

Ο κ. Ρασίμας πρόσθεσε: «Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη συνεχίζει να εξελίσσεται, είναι πιθανό να δούμε τις δυνατότητες σχεδίασης της να βελτιώνονται τόσο πολύ ώστε να μπορεί να αναπαράγει καλύτερα τις δεξιότητες ενός επαγγελματία καλλιτέχνη ή γραφίστα.

«Ενώ δεν είμαστε ακόμη σε ένα στάδιο όπου η ΤΝ θα μπορούσε να αντικαταστήσει πλήρως την ανάγκη για ανθρώπινους σχεδιαστές, σίγουρα θα γίνει ένας χρήσιμος συνεργάτης στο κοντινό μέλλον».

Μια δωρεάν έκδοση αυτής της τεχνολογίας δημιουργίας λογότυπων είναι ήδη διαθέσιμη προς χρήση στον ιστότοπο της Zyro.

Αυτό παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από χιλιάδες μοναδικά και επαγγελματικά σχεδιασμένα λογότυπα που σχεδιάστηκαν από την ΤΝ.

Και αφού επιλέξουν την καλύτερη εικόνα για την επωνυμία τους, οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να προσαρμόσουν το μέγεθος, το χρώμα και τη γραμματοσειρά του λογότυπου ώστε να ταιριάζει απόλυτα με τη δική τους επιχείρηση.

Αν και αυτός ο δημιουργός λογότυπων είναι ο πρώτος του είδους του, η ΤΝ έχει μπει για τα καλά στην τέχνη τα τελευταία χρόνια.

Η Οίκος Κρίστις δημοπράτησε ένα έργο τέχνης ΤΝ με τίτλο «Πορτρέτο του Edmond de Belamy» για 432.500 δολάρια το 2018, καθιστώντας τον έτσι τον πρώτο οίκο δημοπρασιών στον κόσμο που το έκανε αυτό.

Ωστόσο, παρόλο που η παραγωγή είναι τεχνικά πρωτότυπη, πολλοί χαρακτήρισαν το τελικό προϊόν ως «εφιαλτικό».

«Πορτρέτο του Edmond de Belamy»