Τέλος εποχής για τη BMW i8
Οι τελευταίες 18 BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο της Λειψίας. Το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία μαζί με τους πελάτες σηματοδοτούν το τέλος μιας εποχής
Austin Yellow. British Racing Green. Le Mans Blue. Τα τελευταία 18 οχήματα BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία παρουσία των μελλοντικών ιδιοκτητών τους. Κάθε αυτοκίνητο ήταν μοναδικό και προϊόν στενής συνεργασίας με τον πελάτη. «Το επίπεδο εξατομίκευσης ενείχε υψηλές προκλήσεις σε επίπεδο επιμελητείας (logistics) και διαδικασιών παραγωγής», δήλωσε ο διευθυντής του εργοστασίου Hans-Peter Kemser. «Αλλά το εργοστάσιο παραγωγής μοντέλων BMW i απέδειξε για μία φορά ακόμα ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο».
Η κατασκευή μιας BMW i8 από μόνη της είναι ένας άθλος στην παραγωγή των σύγχρονων αυτοκινήτων, λόγω της εν γένει φιλοσοφίας της, της τεχνολογίας κίνησης και του μοναδικού συνδυασμού πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) και αλουμινίου. Αλλά τα τελευταία 18 ειδικά μοντέλα επεφύλασσαν στην ομάδα παραγωγής της i8 ιδιαίτερες προκλήσεις: το φινίρισμα αμαξώματος κάθε αυτοκινήτου ήταν κάτι που δεν είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως στο εξωτερικό μιας BMW i8. Η βαφή ενός τόσο μεγάλου αριθμού εξωτερικών εξαρτημάτων στη συγκεκριμένη απόχρωση κατέστησαν τις διαδικασίες παραγωγής και logistics πολύ πιο περίπλοκες.