Ναι. Μπορείς να την πεις και… Θρυλική συνάντηση Πρωταθλητών.

Το Renault Clio σβήνει το 2020 τα 30 κεράκια του, έχοντας κατακτήσει το «Πρωτάθλημα» των πωλήσεων στην Ευρώπη αλλά και το… «Κύπελλο» της προτίμησης των Ελλήνων αγοραστών.

Με ποιόν καλύτερο τρόπο να γιορτάσει αυτή την εξαιρετική πορεία, παρά με την παρουσία των παιχτών του Θρύλου των γηπέδων, της ομάδας ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού, να του εύχονται «Χρόνια Πολλά».

Από το 1990 που έκανε την πρώτη του εμφάνιση, το Renault CLIO έγινε το best-seller του Groupe Renault σε όλο τον κόσμο, με περισσότερες από 15 εκατομμύρια πωλήσεις.

Το μοντέλο που ανακηρύχτηκε, πολλές φορές κατά τη διάρκεια της πορείας του, ως το πιο αγαπημένο μοντέλο των Γάλλων, κέρδισε 2 φορές τον τίτλο του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» (1991 και 2006) και μια φορά τον τίτλο του ελληνικού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» (2014).

Το 2013 κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του (B segment) σε όλη την Ευρώπη ενώ κατά τη διάρκεια της πορείας του έχει καταφέρει να κατακτήσει την 1η θέση των πωλήσεων της Ευρώπης ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Φέτος, κλείνει τα πρώτα 30 χρόνια μιας ζωής γεμάτης επιτυχίες τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα.

Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να σου εύχεται «Χρόνια Πολλά», για αυτή τη θρυλική σου πορεία, ένας… Θρύλος;

Επίσημος Χορηγός

Η Renault, Επίσημος Χορηγός της ΠΑΕ Ολυμπιακός, της ομάδας που έχει διαγράψει μια αντίστοιχα αξιοζήλευτη πορεία στα ελληνικά και ευρωπαϊκά γήπεδα και την περίοδο 2019-2020 κατέκτησε το 18ο Double της ιστορίας της.

Γιορτάζει με τον Ολυμπιακό τα 30 χρόνια επιτυχίας του Renault Clio.

Σε γιορτινό κλίμα, τρεις αγαπημένοι παίκτες του Ολυμπιακού, οι Γιαν Εμβιλά, Ραφίνια (Μάρσιο Ραφαέλ Φερέιρα ντε Σόουζα) και Αχμέντ Χασάν, επισκέφτηκαν τα κεντρικά γραφεία της ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. αποκλειστικού εισαγωγέα Renault και Dacia στην Ελλάδα, στο Περιστέρι, για να φωτογραφηθούν με το νέο Renault CLIO 5ης γενιάς, αλλά και για να του… ευχηθούν, με το δικό τους τρόπο, «Χρόνια Πολλά».

Οι παίκτες του Ολυμπιακού, στα πλαίσια της επίσκεψής τους, είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το γαλλικό best seller, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό τους για τη σπορτίφ και άνετη οδική του συμπεριφορά, τους χώρους του, αλλά και την υψηλή τεχνολογία που προσφέρει.

Στο τέλος της επίσκεψής τους, οι παίχτες του Ολυμπιακού υπέγραψαν τις επετειακές, επίσημες φανέλες της ομάδας, με τον συμβολικό αριθμό «30» στην πλάτη.