Με μία μόνο αλλαγή ελαστικών, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton ξεκίνησε από την pole και επικράτησε πανεύκολα στο F1 GP Στυρίας, με τον Bottas με τη δεύτερη Mercedes και τον Verstappen με τη Red Bull να συμπληρώνουν το βάθρο

Έπειτα από μία εμφατική pole position στο βρεγμένο το Σάββατο, ο Lewis Hamilton επικράτησε στο… χαλαρό στο 2ο Grand Prix του 2020, που έγινε και πάλι στο Red Bull Ring στην Αυστρία, ως GP Στυρίας αυτή τη φορά. Η απόλυτη επικράτηση της Mercedes με τον Valteri Bottas να ανεβαίνει στο δέυτερο σκαλοπάτι, είχε ως αντίποδα την αυτοκτονία της Ferrari με τον Charles Leclerc να πέφτει πάνω στον ομόσταυλό του Sebastian Vettel στον πρώτο μόλις γύρο και να εγκαταλείπουν τελικά και οι δύο.

Ευχάριστη έκληξη και πάλι ο Lando Norris με τη McLaren, που με δύο εκπληκτικούς τελευταίους γύρους, κατάφερε τελικά να δει πέμπτος την καρό σημαία.

ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ

• Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα της Στυρίας που είχε χορηγό ονομασίας την Pirelli. Εκκίνησε από την pole και σταμάτησε μόνο μια φορά για ν’ αντικαταστήσει την P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα με P Zero κίτρινη/μέση γόμα

• Αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes που τερμάτισαν στις δυο πρώτες θέσεις, ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, απλά ο Hamilton σταμάτησε επτά γύρους νωρίτερα από τον άλλο οδηγό της ομάδας.

• Ο Daniel Ricciardo της Renault, τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όλους όσοι εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Ήταν 8ος στο φινάλε, μετά από ένα μεγάλο πρώτο μέρος.

• Η Alpha Tauri ήταν η μοναδική ομάδα που χρησιμοποίησε την P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον αγώνα (εκτός από το Charles Leclerc με τη Ferrari, στιγμιαία). O Daniil Kvyat πήρε στο βαθμό της 10ης θέσης.

• Οι Μax Verstappen με Red Bull και Carlos Sainz με McLaren πραγματοποίησαν μια επιπλέον αλλαγή βάζοντας ξανά τη μαλακή γόμα, στο τέλος του αγώνα. Προσπάθησαν έτσι να πάρουν τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Τελικά τα κατάφερε ο Sainz πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και νέο ρεκόρ γύρου.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

• ΣΚΛΗΡΗ C2: Δε χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα στον αγώνα, κυρίως λόγω των πιο χαμηλών θερμοκρασιών σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα.

• MEΣΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε από την πλειοψηφία των οδηγών για το δεύτερο μέρος αγώνα. Επίσης έξι μονοθέσια εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα. Προτού οι Verstappen, Sainz σταματήσουν ξανά για μαλακή γόμα, ο Hamilton είχε πετύχει ταχύτερο γύρο με ελαστικά μέσης γόμας, επιβαρυμένα από 40 γύρους αγώνα. 

• ΜΑΛΑΚΗ C4: Συμπεριφέρθηκε τέλεια σε συνθήκες αγώνα σήμερα, δίνοντας σταθερό ρυθμό για πολλούς γύρους. Ο Sainz χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα, για να πετύχει νέο ρεκόρ γύρου στο Red Bull Ring προς το τέλος του αγώνα.

MARIO ISOLA, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

«Για πρώτη φορά μετά την Παρασκευή είχαμε στεγνές συνθήκες. Όμως, όπως το περιμέναμε οι θερμοκρασίες οδοστρώματος και περιβάλλοντος ήταν πιο χαμηλές απ’ αυτές της προηγούμενης εβδομάδας. Έτσι η στρατηγική της μιας αλλαγής ήταν πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί ακόμη και με τις δυο πιο μαλακές γόμες. Παρότι η επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση ήταν ελεύθερη για τους οδηγούς, λόγω βροχής στις κατατακτήριες δοκιμές, οι περισσότεροι επέλεξαν τη μαλακή γόμα. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της σταθερής απόδοσης που επέδειξε αυτή η γόμα, εδώ, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Μερικοί οδηγοί σταμάτησαν και δεύτερη φορά, προσπαθώντας να πάρουν τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Τα κατάφερε τελικά ο Carlos Sainz πετυχαίνοντας και ρεκόρ γύρου αγώνα: Αυτό δεν είναι μόνο ένδειξη της προόδου των μονοθεσίων από χρονιά σε χρονιά  αλλά και από βδομάδα σε βδομάδα. Είμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση όλων των ελαστικών κατά τη διάρκεια και των δυο αγωνιστικών Σαββατοκύριακων στην Αυστρία. Οι καιρικές συνθήκες ήταν τελείως διαφορετικές είδαμε από καταρρακτώδη βροχή, μέχρι θερμοκρασίες οδοστρώματος που ξεπερνούσαν τους 50 βαθμούς Κελσίου».

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ
ΣΚΛΗΡΗ C2MEΣΗ C3ΜΑΛΑΚΗ C4
Kvyat
1m08.378s
Hamilton
1m06.719s
Sainz
1m05.619s
Gasly
1m09.025s
Albon
1m07.109s
Verstappen
1m06.145s
Leclerc
1m35.375s
Perez
1m07.188s
Gasly
1m07.827s
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΟΜΑΟΔΗΓΟΣΓΥΡΟΙ
ΣΚΛΗΡΗ C2Kvyat34
MEΣΗ C3Verstappen, Hamilton, Raikkonen44
ΜΑΛΑΚΗ C4Norris39

ΠΕΡΙΛΗΨΗ PIT STOP

ΝΟΟΔΗΓΟΣΕΚΚΙΝΗΣΗPIT 1PIT 2
44HAMC4nC3n (27) 
77BOTC4nC3n (34) 
33VERC4nC3n (24)C4n (68)
23ALBC4nC3n (35) 
4NORC4nC3n (39) 
11PERC4nC3n (38) 
18STRC4nC3n (33) 
3RICC3nC4n (37) 
55SAIC4nC3n (32)C4n (66)
26KVYC3nC2n (36) 
7RAIC3nC4n (44) 
20MAGC4nC3n (31) 
8GROC4nC3n (37) 
99GIOC3nC4n (39) 
10GASC4nC2n (24)C4n (49)
63RUSC4nC3n (34) 
6LATC3nC4n (32) 
31OCOC4n  
16LECC4nC2n (1) 
5VETC3n  

    C2 = Σκληρή C2  |  C3 = Mέση C3  |  C4 = Μαλακή C4 | n = νέα |  u = πατημένη