To καυτό ελληνικό καλοκαίρι των ξένων celebrities

Καταγάλανα και κρυστάλλινα νερά, πράσινο μέχρι εκεί που δεν φτάνει το μάτι, στενά σοκάκια, υπέροχο φαγητό και φυσικά… ελληνική φιλοξενία κάνουν το καλοκαίρι μοναδικό. Αν θα μπορούσε κάποιος να μιλήσει για επίγειο Παράδεισο, τα ελληνικά νησιά θα είναι πάντα η απάντηση. Όμορφα μέρη στον κόσμο θα βρεις πολλά, έναν τόπο που να συνδυάζει, όμως, όλα τα παραπάνω δεν θα βρεις πουθενά. Αυτό είναι κάτι που γνωρίζουν και οι ξένοι stars, που όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στα πιο όμορφα νησιά μας και διαφήμισαν τη χώρα μας σε όλο τον πλανήτη.

Λογαριασμοί στο Instagram με χιλιάδες ή και εκατομμύρια ακόλουθους γέμισαν με άρωμα Ελλάδας τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, ώστε να διαδοθεί παντού, πως σαν το ελληνικό καλοκαίρι δεν έχει πουθενά αλλού.

Σημαντικό είναι να σημειώσουμε πως το πρακτορείο Bloomberg κατέταξε τη χώρα μας στο νούμερο ένα προορισμό για πολυτελή σκάφη και, παράλληλα, η Ελλάδα βρίσκεται για πρώτη φορά φέτος στην κορυφή του leader board, αφού από τις 25 Ιουνίου έως τα μέσα Ιουλίου είχαν καταγραφεί στις ελληνικές μαρίνες περισσότερα από 195 super yachts, αφήνοντας την περσινή αντίστοιχη περίοδο πίσω κατά 70%.

Ένας από τους πρώτους αστέρες που πάτησαν το πόδι τους στην Ελλάδα ήταν ο Τζάστιν Μπίμπερ συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Χέιλι Μπίμπερ. Το τουρ του βασιλιά του Instagram, που διαθέτει περισσότερους από 180 εκατ. ακόλουθους, περιλάμβανε την Πάρο, τη Μύκονο και τη Μήλο, ενώ αν αναρωτιέστε για το πώς έφτασαν στις Κυκλάδες, η αλήθεια βρίσκεται σε μία θαλαμηγό 55 μέτρων!

Φεύγοντας για λίγο από τις Κυκλάδες, οδηγούμαστε στα καταπράσινα νησιά του Ιονίου, τα οποία τίμησε με την παρουσία του ο θρύλος του NBA Μάτζικ Τζόνσον, δηλώνοντας διαρκώς στα σόσιαλ μίντια καταγοητευμένος. Ο σούπερ σταρ του μπάσκετ ταξίδεψε στην Κέρκυρα, την Ιθάκη και τη Ζάκυνθο. Στη Ζάκυνθο μάλιστα, ανάρτησε και ένα βίντεο στο οποίο εξομολογήθηκε πως θα γίνει συνιδιοκτήτης των Λέικερς, στιγμιότυπο που ταξίδεψε σε όλο τον πλανήτη, με το τιρκουάζ να δίνει άλλη αίσθηση στην είδηση.

Η ρομαντική και μαγεμένη Σαντορίνη πάντα θα κερδίζει στα σημεία τα υπόλοιπα νησιά, μιας και είναι ένας από τους πιο αγαπημένους προορισμούς των ξένων αστέρων. Η 47χρονη καλλονή Εύα Χερτζίκοβα έκανε την εμφάνισή της στο νησί τον Ιούλιο, και άφησε με το στόμα ανοιχτό τους κατοίκους της περιοχής με την αψεγάδιαστη σιλουέτα της. Αντίστοιχα και η ίδια ερωτεύτηκε το νησί, που αν μία φορά το αντικρίσει κανείς, είναι καταδικασμένος να γυρνά σε αυτό για πάντα, πρακτικά ή νοητά.

Ο τραγουδιστής του «Hello», ο υπέροχος Λάιονελ Ρίτσι, έκανε island hoppingστην Πάρο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, αλλά και τη Δήλο. Ο γνωστός τραγουδιστής γύρισε το Αιγαίο με σκάφος, παρέα με τα τρία του παιδιά και τον γαμπρό του.

Η ιέρεια της Μόδας και του Στιλ Νταϊάν Φον Φίρστενμπεργκ συνοδευόμενη από τον σύζυγό της και μεγαλοστέλεχος της Fox Broadcasting, ψήφισαν και αυτό το καλοκαίρι Ελλάδα, και συγκεκριμένα Σίφνο και Μήλο. Η ιδιαίτερη περσόνα με το σύζυγό της απόλαυσαν τις ομορφιές της Ελλάδας πάνω στη θαλαμηγό «Eos», ενός από τα μεγαλύτερα ιστιοφόρα στον πλανήτη, με μήκος 93 μέτρων.

Αξίζει να σημειωθεί πως το ζευγάρι πριν ανοίξει πανιά για τα νησιά, αφιέρωσε κάποιες μέρες και στην Αθήνα, για ξενάγηση στην Ακρόπολη και φαγητό στην Πλάκα.

Ντάνιελ Γκρεγκ, Κέιτ Χάντσον, Έντουαρντ Νόρτον και Ντέιβ Μπατίστα βρέθηκαν στο κοσμοπολίτικο νησί των Σπετσών όχι για διακοπές, αλλά για τη νέα τους ταινία «Knives Out», η οποία μετέτρεψε το κέντρο του νησιού σε ένα τεράστιο σκηνικό ταινίας δράσης.

Το γεγονός, φυσικά, πως οι σταρ βρέθηκαν στην Ελλάδα, δεν σημαίνει πως δεν έκαναν τα μπανάκια τους και δεν χάρηκαν τις ομορφιές του νησιού και  πως δεν διαφήμισαν τη χώρα μας στα πέρατα της Γης μέσω των τεράστιων διαδικτυακών τους λογαριασμών.

Πριν από λίγες ημέρες, η Ντέμι Μουρ έκανε τις βόλτες της παρέα με την πανέμορφη κόρη της, Ράμερ, καρπός του έρωτά της με τον Μπρους Γουίλις – στο Κολωνάκι. Οι δύο γυναίκες επισκέφτηκαν το ατελιέ των Mi-Ro και ύστερα ξεναγήθηκαν στο Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων. Ωστόσο, η μεγαλύτερη έκπληξη, ίσως και του καλοκαιριού, είναι πως η Ντέμι Μουρ έγινε νονά στην Κρήτη, αφού βάπτισε το παιδί του επιχειρηματικού ζεύγους Ανδρέα και Αθανασίας Στέγγου σε εξωκλήσι της Σητείας.

Η σταρ ήταν απόλυτα προσιτή και φιλική προς όλους, ενώ χάρηκε με την ψυχή της τη δοξασμένη κρητική φιλοξενία.

Πρόσφατα, η Κέιτ Χάντσον ανέβασε μία φωτογραφία από το σκάφος με το οποίο κάνει διακοπές στην αγαπημένη της Σκιάθο. Η εικόνα απαθανατίζει την ίδια με το σύζυγο και το παιδί της και το χαρακτηριστικό γαλαζοπράσινο τοπίο έκανε τη διαφορά. Η ηθοποιός ψηφίζει Σποράδες κάθε χρόνο.

Ο διάσημος και αγαπημένος στη νεολαία Εντ Σίραν έκανε τη διαφορά επιλέγοντας μεν Ελλάδα, αλλά όχι νησιά. Ο τραγουδιστής βρέθηκε στην Στούπα και, όπως έγινε γνωστό, ενθουσιάστηκε με τις ομορφιές της χώρας, ενώ όσοι τον είδαν είχαν τα καλύτερα να πουν για τη συμπεριφορά του και την απλότητά του.

Η Μύκονος των ποδοσφαιριστών

Έρλινγκ Χάαλαντ, Μαχρέζ, Πιάνιτς, Μπαμπέ, Αλέσιο Ρομανιόλι, Ντάριο Σάριτς, Νίκο Γκιέμπελμπαν, Ροντρίγκο Μπόρχες, Σέρτζι Ρομπέρτο, Μπενζεμά, Ντάνι Ντρινκγουότερ, Μπεν Τσίλγουελ, Φρανσίσκο Τρικάο, Ζερεμί Φρίμπονγκ και Μπολί Μπολινγκολί.

Αν αναρωτιέστε τι κοινό έχουν όλοι οι παραπάνω ποδοσφαιριστές, η απάντηση είναι πως όλοι τους βρέθηκαν μέχρι σήμερα στη Μύκονο για να χαρούν το ελληνικό καλοκαιρινό όνειρο.

Οι σταρ ήρθαν στο νησί είτε με τις συντρόφους τους (μάλιστα ο Μαχρέζ έκανε και πρόταση γάμου στην αγαπημένη του Τέιλορ Γουόρντ), είτε με φιλική παρέα παρέα και βιώσαν τι σημαίνει καλοκαίρι στην Ελλάδα.

Εξάλλου, η Μύκονος ήταν ανέκαθεν το νησί των ποδοσφαιριστών και αυτό θα παραμείνει αξία που δεν αλλάζει ποτέ. Ο Αύγουστος αναμένεται να φέρει και άλλους ποδοσφαιριστές στο νησί, μιας και τελείωσαν για όλους οι υποχρεώσεις.

Το instagram κάνει τη διαφορά

Οι υπεύθυνοι του digital marketing αναφέρουν πως όταν ένας σταρ διαφημίζει ένα προϊόν ή έναν προορισμό, όπως γίνεται αυτή τη στιγμή με τα ελληνικά νησιά, σίγουρα αυτό μένει στο μυαλό του ακόλουθου που παρακολουθεί, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από όσο μπορεί να πιστεύουμε. Δεν είναι τυχαίο πως όλο το marketing, πλέον, βασίζεται στα social media, και για αυτό το λόγο, κάθε «κλικ» διάσημου σε έναν ελληνικό προορισμό, ταυτόχρονα μεταφράζεται σε χιλιάδες ή και εκατομμύρια πιθανούς επισκέπτες την επόμενη χρονιά.

Από την έντυπη έκδοση της «Βραδυνής της Κυριακής»