Αυτοκίνητο

Το MBUX της νέας Mercedes S-Class: Ένας θαυμαστός νέος κόσμος (vid)

Φωνητικές εντολές, διαδραστική εμπειρία, τεχνητή νοημοσύνη, 3D οθόνη οδηγού, επαυξημένη πραγματικότητα, διαισθητικοί χειρισμοί... ένας θαυμαστός νέος ψηφιακός κόσμος στη νέα S-Class

Mercedes-Benz S-Klasse, V223, 2020

Όταν το είδαμε για πρώτη φορά στη νέα A-Class, αντιληφθήκαμε αμέσως γιατί οι άνθρωποι της Mercedes επιμένουν ότι καμία άλλη καινοτομία δεν έχει αλλάξει τόσο ριζικά τη λειτουργία μιας Mercedes-Benz όσο το MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Δεν είναι απλώς μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και μια αντίστοιχου μεγέθους αφής για το infotainment. Το MBUX αλλάζει εντελώς την εμπειρία συμβίωσης με το αυτοκίνητο. Πλέον, του μιλάς, σε ακούει, σου απαντάει, σε βοηθάει με τις βασικές ρυθμίσεις και σου βρίσκει πράγματα απλά με μία σου εντολή. Φωνητική, για να μην νιώθεις και… μοναξιά. Μοιάζει όλος ο εσωτερικός κόσμος του αυτοκινήτου να ξεκινάει και να καταλήγει σε αυτό. Είναι μέρος της άνετης, ποιοτικής και luxury εμπειρίας, του hi-tech, ακόμα και της ασφάλειας.

Και αν η πρώτη γενιά του MBUX άλλαξε τα δεδομένα στα premium μικρομεσαία με τη νέα A-Class, και ώθησε όλες τις εταιρίες να δημιουργήσουν παρόμοια συστήματα στην κατηγορία, η δεύτερη γενιά στη νέα S-Class που θα αποκαλυφθεί πλήρως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο (μέχρι τότε θα αποκαλύπτονται σταδιακά και άλλες λεπτομέρειες όπως μας ενημέρωσε η Mercedes στην παγκόσμια παρουσίαση του νέου MBUX), αλλάζει εκ νέου τα δεδομένα. Και, μάλιστα, για όλους τους επιβάτες. Όπως ακριβώς αρμόζει σε μια πραγματική limo δηλαδή.

Η δεύτερη γενιά του συστήματος, έχει δυνατότητα να μαθαίνει και διαθέτει Head Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality δηλαδή). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές. Φωτεινές ενδείξεις σε έως πέντε μεγάλες οθόνες, εν μέρει με τεχνολογία OLED, διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τον χειρισμό και τις λειτουργίες ανέσεων του αυτοκινήτου. Ο ανθρώπινος παράγοντας βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης και διαισθητικού χειρισμού διευρύνθηκαν ακόμη περισσότερο, τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και για τον οδηγό. Υπάρχει νέα τρισδιάστατη οθόνη οδηγού που προσφέρει, για πρώτη φορά, καλύτερη αντίληψη του χώρου με το πάτημα ενός κουμπιού. Ρεαλιστικό, τρισδιάστατο –οπτικά – αποτέλεσμα, χωρίς να χρειάζονται γυαλιά 3D.


Δείτε επίσης