Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων, στάνταρ για πρώτη φορά, εφοδιάζεται το νέο Jazz, η  νέα γενιά του δημοφιλούς hatchback κατηγορίας Β, που  συνδυάζει την κορυφαία άνεση και ευρυχωρία για τα οποία φημίζεται το δυνατό μοντέλο,  με μία εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά ηλεκτρικού οχήματος και προηγμένα χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας. 

Συγκεκριμένα, το νέο Jazz  που θα λανσαριστεί στις Ευρωπαϊκές αγορές το 2020, θα  παρουσιάσει  τα πλεονεκτήματα απόδοσης και τις επιδόσεις της υβριδικής κίνησης στο ευρύ κοινό και θα επιταχύνει την πορεία της Honda για την επίτευξη του στόχου της για εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας της μέχρι το 2022.

Η επόμενη γενιά Jazz θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda που θα φέρει το νέο σήμα «e:HEV», καθώς είναι το πρώτο παράδειγμα του διακριτικού τίτλου «Honda e:Technology» που θα αναγράφεται σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Μία ακόμα προσθήκη στην οικογένεια Jazz είναι η νέα έκδοση «Crosstar», που σχεδιάστηκε για να προσελκύσει τους φίλους της crossover σχεδίασης. Η νέα έκδοση Crosstar  θα υιοθετεί το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης και τα ίδια χαρακτηριστικά εσωτερικού με το στάνταρ μοντέλο, αλλά θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μοναδική σχεδίαση μάσκας, αδιάβροχη επένδυση καθισμάτων και ενσωματωμένες ράγες οροφής.  

Παράλληλα, η επόμενη γενιά του hatchback κατηγορίας Β της Honda έχει εξελίξει την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα ενός όγκου του Jazz.  Η απέριττη, καθαρή σχεδιαστική φιλοσοφία που θα προσδιορίζει την ταυτότητα των μελλοντικών μοντέλων Honda ακολουθεί τις βασικές λειτουργικές και στιλιστικές αρχές που πρωτοείδαμε στο Honda e

Σημειώνεται πως  για πρώτη φορά στην Ευρώπη, το Jazz θα διατίθεται μόνο με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων, που προσφέρει ένα εξαιρετικό μίγμα ισχυρών και αβίαστων επιδόσεων και εντυπωσιακά χαμηλής κατανάλωσης. Το σύστημα έχει αναπτυχθεί για το Jazz και παρέχει  μία αίσθηση ομαλής οδηγικής συμπεριφοράς και άμεσης απόκρισης.