Έχει καταγράψει περισσότερες από επτά εκατομμύρια πωλήσεις στο ιστορικό του, και με την Peugeot να βρίσκεται σε μία περίοδο αναδιάρθρωσης, με άκρως επιθετική στρατηγική σε όλα τα μέτωπα, το μικρομεσαίο των Γάλλων είναι και το πρώτο τους μοντέλο με το ολοκαίνουριο λογότυπο.

Το στοιχείο του εντυπωσιασμού δεν λείπει και από το νέο 308, με την επιθετική σχεδίαση και το νέο i-Cockpit εντός να περνάει σε άλλο επίπεδο.

Οι Γάλλοι έχουν εξοπλίσει το μικρομεσαίο τους με ό,τι πιο σύγχρονο από τεχνολογικής απόψεως (σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ημιαυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητας) και «εξηλέκτρισαν» τη γκάμα των κινητήρων ακόμα και με plug-in υβριδικές εκδόσεις.  

Δυναμική εμφάνιση

Στη δυναμική εμφάνιση του νέου 308, η εμπρός όψη παίζει καθοριστικό ρόλο, με την επιθετική μάσκα και το νέο εταιρικό λογότυπο να κυριαρχούν.

Τα λεπτά φώτα LED με τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας LED, αποτελούν και εδώ το σήμα κατατεθέν, με τη φωτεινή «υπογραφή» να παραπέμπει στην… άγρια όψη του λιονταριού.

Το έντονα σμιλευμένο προφίλ με τους φουσκωμένους θόλους, τα μυώδη φτερά και οι σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου συμβάλουν στην επιθετική εμφάνιση, με το νέο λογότυπο να κοσμεί και τα εμπρός φτερά.

Η πίσω αεροτομή αγκαλιάζει το παρμπρίζ, τα λεπτά φώτα διαθέτουν τριπλά γραφικά LED, ενώ στο νέο προφυλακτήρα υπάρχουν χρωμιωμένες λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε απολήξεις εξάτμισης.

Μεγαλύτερο σε όλα και πιο αεροδυναμικό

Κάτω από το αμάξωμα του νέου Peugeot 308 κρύβεται μια βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2, με τη νέα γενιά να είναι αρκετά μεγαλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη.

Στο μήκος προστέθηκαν 114 mm (4367 mm), στο πλάτος 48 mm (1.852 mm) και στο μεταξόνιο άλλα 55 mm (2.675 mm), ενώ η μόνη διάσταση που έχασε 16 mm, είναι αυτή του ύψους (1.441 mm).

Εντυπωσιακός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και ο χώρος αποσκευών που αγγίζει πλέον τα 412 λίτρα στις συμβατικές εκδόσεις, ενώ στις υβριδικές περιορίζεται στα 361 λίτρα λόγω της ύπαρξης των μπαταριών.

Η προσοχή στη σχεδίαση αποτυπώνεται και στον συντελεστή οπισθέλκουσας που διαμορφώνεται στο 0.28 (Cd).

Εντυπωσιακό i-Cockpit και Drive Assist 2.0

Στο φουτουριστικό εσωτερικό με την αναβαθμισμένη ποιότητα με μαλακά υλικά και επενδύσεις από Alcantara και δέρμα, κυριαρχεί το νέο i-Cockpit της Peugeot.

Περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10″ (με τρισδιάστατα γραφικά) και οθόνη αφής 10″ για το νέο  infotainment i-Connect. Στα highlights και τα παραμετροποιήσιμα πλήκτρα αφής ακριβώς από κάτω, ενώ δεν λείπουν και οι φυσικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου για τις βασικές λειτουργίες.

Το τιμόνι παραμένει μικρό σε διάμετρο και ενσωματώνει περισσότερες δυνατότητες ελέγχου λειτουργιών, ενώ προαιρετικά είναι και θερμαινόμενο.

Νέες εκδόσεις Smart Diversity από την Peugeot

Οι αεραγωγοί έχουν ενιαία εμφάνιση και αποτελούν μέρος της αισθητικής με τους μεγάλους όγκους και τις γωνίες, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι πλέον μινιμάλ, ενώ στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται μέχρι και εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ.

Τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης υπό την ομπρέλα του Drive Assist 2.0 περιλαμβάνουν πλέον μέχρι και Semi-automatic lane change που βοηθάει στο προσπέρασμα, αλλά και Curve speed adaptation που βελτιστοποιεί την ταχύτητα του οχήματος με βάση την καμπυλότητα της στροφής.

Πλήρη γκάμα κινητήρων

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινάει από τον 3κύλινδρο βενζίνης 1.2 PureTech με 110 PS και 130 PS, τον  diesel 1.5 BlueHDi με 130 PS, ενώ στην κορυφή έχουμε δύο εκδόσεις plug-in Hybrid με συνδυαστική ισχύ 180 PS και 225 PS.

Ο συνδυασμός σε αυτήν την περίπτωση γίνεται με βενζινοκινητήρα 1.6, έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός και μπαταρία 12,4 kWh, με την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία να αγγίζει τα 60 km και 59 km αντίστοιχα (φόρτιση σε λιγότερο από 2 ώρες από ταχυφορτιστή 7,4 kW).

Μελλοντικά, αναμένεται και τετρακίνητη plug-in υβριδική έκδοση επιδόσεων με το έμβλημα PSE (Peugeot Sport Engineering).

To νέο Peugeot 308 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.