Το Renault Megane E-Tech είναι η νέα σελίδα στα ηλεκτρικά | Renault Megane E Tech 81 scaled

Είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που βασίζεται σε πλατφόρμα που είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα (CMF-EV), την ίδια, δηλαδή, που χρησιμοποιεί και το Nissan Ariya.

Το μήκος του Renault Megane E-Tech φτάνει τα 4,21 μέτρα (πλάτος 1,78 και ύψος 1,5 μέτρο), γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα συμπαγές, ενώ πολύ σημαντικό για τους χώρους είναι το μεγάλο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 440 λίτρα.

Διατίθεται με ζάντες αλουμινίου 18″ έως 20″, ενώ σχεδιαστικό highlight αποτελούν οι κρυφές «pop-up» χειρολαβές στις πόρτες.

Το ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και συμπαγές και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την EV40 με 131 ίππους και 250 Nm ροπής, αλλά και την EV60 με 218 ίππους και 300 Nm.

Το 0-100 km/h στην ισχυρότερη έκδοση πραγματοποιείται σε 7,4” με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει και δεύτερο κινητήρα, στον πίσω άξονα, κάνοντας το Mégane E-Tech τετρακίνητο.

Δύο είναι και οι διαθέσιμες υδρόψυκτες μπαταρίες (από την LG), με αυτή των 40 kWh να προσφέρει αυτονομία 300 km και την μεγαλύτερη των 60 kWh μία αυτονομία της τάξης των 450 km.

Με wallbox 7,4 kW απαιτούνται 8 ώρες ώστε η μπαταρία 60 kWh να αποκτήσει αυτονομία 400 km, ενώ με ταχυφορτιστή 130 kW απαιτούνται μόλις 30 λεπτά.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ και ο συνδυασμός γίνεται με την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 12″ (9″ η βασική) για το infotainment με το Android λογισμικό και τον Qualcomm Snapdragon επεξεργαστή.

Νέος 1.5 Blue dCi για το Renault Clio
Το Renault Megane E-Tech είναι η νέα σελίδα στα ηλεκτρικά | IGK 0897

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται μέχρι και ηχοσύστημα Harman Kardon 410W με 9 ηχεία, ενώ τα 26 συστήματα υποβοήθησης οδηγού το καθιστούν ημιαυτόνομο.

Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2022.