Toyota: Δεν αποκλείει ένα ηλεκτρικό GR86

Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά άφησε η Toyota

Το νέο Toyota GR86 έχει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση.

Η μετάδοση της κίνησης στους τροχούς του πίσω άξονα και το εξαιρετικό ζύγισμα του αυτοκινήτου είναι δύο από τα στοιχεία που συμβάλλουν στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει το coupe μοντέλο της Toyota. Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που εξέλιξαν από κοινού η Toyota με τη Subaru και ευτυχώς για όλους όσοι επιμένουν «παραδοσιακά».

Έχει μια καλοδεχούμενη αίσθηση συμμετοχής που τα τελευταία χρόνια λόγω της έλευσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τείνει να γίνει σπάνια. Απαντώντας σε ερωτήσεις για το αν η Toyota έχει μπει στον «πειρασμό» να εξηλεκτρίσει το μοντέλο της, ο επικεφαλής μηχανικός Yasunori Suezawa, δήλωσε πως «ένα υβριδικό σύστημα θα έκανε πιο βαρύ το αυτοκίνητο και αποφασίσαμε τουλάχιστον για τώρα, πως θέλαμε μόνο έναν κινητήρα».

«Διερευνούμε μελλοντικές επιλογές. Πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε αυτόν τον τύπο οχήματος και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε ξεκινήσει μια έρευνα για διαφορετικές επιλογές ισχύος. Είναι όμως ακόμα στην αρχή τους οι έρευνες, οπότε δεν μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή» ανέφερε ο ίδιος.

Πρέπει να θεωρούμε δεδομένη τη διάθεση της Toyota να προσφέρει και στα επόμενα χρόνια το μοντέλο στο αγοραστικό κοινό και επισήμως γίνεται λόγος για πολλές διαφορετικές επιλογές σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες και τη μετάδοση. Σε πρώτη φάση, έχουμε μπροστά μας την πιο «ελαφριά» εκδοχή του μοντέλου, από κάθε άποψη.