Βασιλακόπουλος: Κάμψη από την επόμενη εβδομάδα - Τι προτείνει για το άνοιγμα αγοράς

Έντονη ανησυχία πρκάλεσε ένα περιστατικό στην Κέρκυρα, το δεύτερο στο νησί, καθώς ένας γιατρός νσηλεύεται με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr χθες έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στην μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.

Είναι το δεύτερο περιστατικό στο νησί, καθώς υπενθυμίζεται πως είχε παραλύσει και μια νοσηλεύτρια με το αυτοάνοσο σύνδρομο Guillain-Barré, αφού της χορηγήθηκε η δεύτερη δόση του εμβολίου.

Ωστόσο, η ίδια ανταποκρίνεται θετικά στη θεραπεία των γιατρών και βελτιώνεται η υγεία της.

Ο Καθηγητής Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας του ΕΚΠΑ, Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, ο οποίος κλήθηκε να σχολιάσει το δεύτερο περιστατικό με παράλυση υγειονομικού αμέσως μετά τον εμβολιασμό του στην Κέρκυρα μιλώντας στον ΑΝΤ1, ήταν κάθετος πως δεν φταίει το εμβόλιο: