Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Ο καλύτερος μήνας σε πωλήσεις στην 93ετή ιστορία της Volvo, ήταν ο Δεκέμβριος του 2019, επισφραγίζοντας με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο ακόμη μια χρονιά ρεκόρ για την εταιρεία, την έκτη κατά σειρά.

Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις της Volvo Cars σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2019 ανήλθαν σε 705.452 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 9,8% σε σχέση με το 2018.

«Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία μας διαθέσαμε περισσότερα από 700.000 αυτοκίνητα, ενώ αυξήσαμε το μερίδιο αγοράς μας σε όλες τις αγορές», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της εταιρίας Håkan Samuelsson.

Για να προσθέσει πως «Συνεχίζουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτή τη θετική τάση και το 2020, καθώς αρχίζουμε να λανσάρουμε τη νέα σειρά Recharge των Volvo που φορτίζονται».

Η άνοδος της σουηδικής μάρκας στην ελληνική αγορά ήταν εξίσου ισχυρή, με την εταιρία να κλείνει το 2019 με αύξηση πωλήσεων κατά 9,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τις συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα να φθάνουν τα 1.858 αυτοκίνητα.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας στην Ελλάδα Νίκος Γιαννουσάς, επισήμανε πως «Είμαστε πολύ περήφανοι που τα αποτελέσματα της P Volvo P στην Ελλάδα συνδυάζονται με σημαντική αύξηση των δεικτών εξυπηρέτησης των πελατών μας, καθώς και με την ολοκλήρωση, εντός του 2020, της πιστοποίησης των εκθέσεων και των συνεργείων μας με βάση τα πλέον πρόσφατα πρότυπα της PVolvo Cars.

Είναι αξιοσημείωτο ότι η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις πρώτες χώρες παγκοσμίως που το επιτυγχάνει. To 2020 προβλέπεται μια ακόμη χρονιά ανόδου με ιδιαίτερη έμφαση στα plug-in υβριδικά μοντέλα μας».

Μάλιστα το νέο ρεκόρ πωλήσεων τροφοδοτήθηκε από τη σταθερά ισχυρή ζήτηση που καταγράφεται σε όλον τον κόσμο για τα SUV της σουηδικής εταιρείας, καθώς και για τα wagon και sedan μοντέλα των Σειρών 60 και 90 σε Ευρώπη και Κίνα.

Η παρουσία της Volvo ήταν εντυπωσιακή με αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της σε όλες τις αγορές, ενώ συνεχίζεται η ισχυρότατη ζήτηση για τα plug-in υβριδικά Volvo, με τις συνολικές πωλήσεις τους να κλείνουν στις 45.933 οχήματα για το 2019, αριθμός αυξημένος κατά 22,9% σε σχέση με το 2018 και πάνω από διπλάσιος σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2017.

Η άνοδος της σουηδικής μάρκας στην ελληνική αγορά ήταν εξίσου ισχυρή. Η Volvo έκλεισε το 2019 με αύξηση πωλήσεων κατά 9,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τις συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα να φθάνουν τα 1.858 αυτοκίνητα.

Σημαντικά σημεία αναφοράς της επίδοσης της Volvo στην Ελλάδα για το 2019 αποτελούν, η συνεχιζόμενη κυριαρχία των SUV της, με το XC60 να διατηρεί την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV με μερίδιο αγοράς 35,2% και το XC90 να παραμένει πρώτο στα premium μεγάλα SUV με μερίδιο αγοράς 31,1%.

Τα XC60 και XC90 βρίσκονται στην κορυφή και των εταιρικών πωλήσεων στις κατηγορίες τους, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη 4 στους 10 και 3 στους 10 εταιρικών πελατών αντίστοιχα.