Από το 2015, η DS καταγράφει μία πορεία με ιδιαίτερο στίγμα. Όχι μόνο με τις ξεχωριστές premium δημιουργίες της, αλλά και με την πορεία της στο πρωτάθλημα της Formula E, που στέφθηκε πρωταθλήτρια τόσο στους κατασκευαστές, όσο και στους οδηγούς τα δύο τελευταία χρόνια.

Η εξειδίκευση και η προηγμένη τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στην αμιγώς ηλεκτρική Formula E από το 2015 έως και σήμερα, και ο στόχος για αμιγώς ηλεκτρική και υβριδική γκάμα από το 2025 και μετέπειτα, την κάνει ολοένα και περισσότερο να επιταχύνει το πρόγραμμα του εξηλεκτρισμού της.

Στα πλαίσια αυτά έρχεται και η DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225. Μιλάμε για τη δεύτερη plug-in υβριδική έκδοση στη γκάμα του μοντέλου, μετά την κορυφαία E-TENSE 4×4 300HP.

Συνδυάζει το «πράσινο» με όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μεγάλου premium SUV, το ξεχωριστό στιλ, την κομψότητα, την πολυτέλεια, την κορυφαία άνεση και πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών.  

Επιδόσεις με μόλις 1,4 l/100 km

Σε αντίθεση με την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση, στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και ο συνδυασμός του turbo κινητήρα βενζίνης του 1,6 λίτρου (PureTech με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού), γίνεται με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός άξονα (η τετρακίνητη έκδοση έχει και δεύτερο στον πίσω άξονα).

Στην εν λόγω έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 ίππους (110 kW) και ο PureTech 180 (αντί για 200 στην κορυφαία τετρακίνητη έκδοση), με τη συνδυαστική απόδοση του συστήματος να αγγίζει τους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής.

Ενστικτωδώς premium το DS 4 (vid)

Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων (ΕΑΤ8), ενώ η επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου είναι  χωρητικότητας 13,2 kWh.

Ηλεκτρική αυτονομία 55 km και γρήγορη φόρτιση

Το DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225, επιτυγχάνει αυτονομία της τάξεως των 55 km (με βάση την αυστηρότερη μέτρηση WLTP) σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων, ενώ εκπέμπει μόλις 31 g/km CO2 σε υβριδική χρήση.

Σύμφωνα με την γαλλική φίρμα, αυτό στην πράξη μεταφράζεται με μία μέση κατανάλωση καυσίμου 1,4 l/100 km στην υβριδική λειτουργία.

Υπάρχει και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης μέσω Wallbox 7,4kW, με την μπαταρία να γεμίζει στην προκειμένη περίπτωση σε 1 ώρα και 45 λεπτά.

Με την μπαταρία να είναι έξυπνα τοποθετημένη στο πάτωμα, κάτω από το πίσω κάθισμα, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν επηρεάζει τόσο τους χώρους στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και τον χώρο αποσκευών.

Υπηρεσίες τηλεματικής

Το DS 7 CROSSBACK E-TENSE, παρέχεται με υπηρεσίες τηλεματικής, χωρίς καμία απολύτως χρέωση εφ’ όρου ζωής, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη, να ελέγχει και να διαχειρίζεται από απόσταση τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Με την υπηρεσία E-TENSE Remote Control, η οποία προσφέρεται μέσω της εφαρμογής My DS, κάθε ιδιοκτήτης έχει πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία φόρτισης.

Παράλληλα μπορεί να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας κατά τη διάρκεια της φόρτισης, μια διαδικασία που ολοκληρώνεται παίρνοντας ενέργεια από την πηγή της φόρτισης και όχι από την μπαταρία, ώστε να μην επηρεάζεται η αυτονομία ή να προγραμματίσει τη φόρτιση στην οικία του, για να επωφεληθεί από τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας.

Εξοπλισμός και τιμές

Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, το Plug-in υβριδικό DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225, διατίθεται σε 2 εκδόσεις (So Chic & Performance Line).

Στο βασικό εξοπλισμό, μεταξύ πολλών άλλων συμπεριλαμβάνονται οι ζάντες αλουμινίου 19″, οθόνη αφής 12,3″, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, αυτόματος διζωνικός κλιματισμό, προβολείς ομίχλης LED, ενεργό Cruise Control, ακόμα και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.

Οι τιμές ξεκινάνε από τα 46.300 ευρώ με το όφελος του προγράμματος Eco-Bonus και τα απόλυτα προσαρμοσμένα χρηματοδοτικά προγράμματα με χαμηλό επιτόκιο που προσφέρει αποκλειστικά η DS ΑUTOMOBILES στην Ελληνική αγορά.