Υγιεινά σνακ που θα σας σώσουν κατά τις βραδινές λιγούρες | eating

Έχει συμβεί σε όλους μας. Η ώρα του ύπνου έχει φτάσει, αλλά το στομάχι μας κάνει επανάσταση.

Για να μην υποκύψετε σε μια διατροφική επιλογή που θα σας κρατήσει άυπνους από το φούσκωμα ή τις ενοχές για τις θερμίδες που καταναλώσατε, 6 υγιεινές προτάσεις για τις βραδινές λιγούρες είναι οι ακόλουθες.

Κορν φλέικς με γάλα

Μπορεί να τα έχετε συνδεδεμένα με το πρωινό σας αλλά τα κορν φλέικς με γάλα είναι ένα καλό σνακ αν υποφέρετε από βραδινές λιγούρες. Εξάλλου το γάλα λόγω του ασβεστίου που περιέχει θα σας βοηθήσει και να κοιμηθείτε πιο γρήγορα.

Γιαούρτι με φρούτα

Το γιαούρτι, όπως και το γάλα, συνδέεται με αυξημένη ποιότητα ύπνου χάρη στο ασβέστιο του. Αν μάλιστα το συνδυάσετε με ένα φρούτο δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο σνακ.

Διάφορα λαχανικά με σως γιαουρτιού

Τι πιο υγιεινό κι ελαφρύ από μερικά λαχανικά; Αν μάλιστα τα συνδυάσετε με ένα νόστιμο ντιπ θα φτιάξετε ένα τέλειο μεταμεσονύκτιο σνακ! Μια πρόταση είναι να κόψετε σε μπαστουνάκια αγγούρι, καρότο και κολοκυθάκι και να φτιάξετε ένα γρήγορο και ελαφρύ ντιπ με βάση το γιαούρτι.

Ποπ κορν

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τα ποπ κορν με ατασθαλίες, ωστόσο αν τα φτιάξετε μόνοι σας στο σπίτι μπορούν να αποτελέσουν ένα υγιεινό βραδινό σνακ. θα πρέπει βέβαια να αποφύγετε το βούτυρο και το αλάτι.

Σάντουιτς γαλοπούλας

Αν σας αρέσουν τα σάντουιτς προτίμησε για το βράδυ ψωμί ολικής άλεσης με μια φέτα γαλοπούλας, ντομάτα, μαρούλι και λίγη μουστάρδα.

Κράκερς με cottage cheese και αγγούρι

Αν έχετε λιγούρα για κάτι αλμυρό το βράδυ τότε μερικά κράκερ με ελαφρύ τυρί και αγγούρι θα σας ικανοποιήσουν χωρίς να σας προσθέσουν περιττές θερμίδες.