Κατέπλευσε στο λιμάνι της Ρόδου το «Blue Star 2»

Ύστερα από πολύωρη ταλαιπωρία

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Μετά από πολύωρη ταλαιπωρία, το «Blue Star 2» κατέπλευσε τελικά στο λιμάνι της Ρόδου στις 18:50 το απόγευμα.

Λόγω των ένρονων καιρικών φαινομένων δεν μπορούσε να προσεγγίσει από το πρωί στο σημείο και παρέμενε σε ασφαλές αγκυροβόλιο.

Το πλοίο αφού
αποβιβάσει επιβάτες και οχήματα αναμένεται να αναχωρήσει για τον
προορισμό του και τη συνέχιση του δρομολογίου του.

Στο πλοίο επέβαιναν 249 επιβάτες, 70 ΙΧ οχήματα, 75 φορτηγά και 7 δίκυκλα.

Το «Blue Star 2» είχε αναχωρήσει χθες το απόγευμα από το λιμάνι του Πειραιά για Σύρο, Πάτμο,Λέρο, Κάλυμνο, Κω, Ρόδο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης