Ρόδος: Στο νοσοκομείο 15χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη ο καταστηματάρχης
Στο νοσοκομείο της Ρόδου κατέληξε το βράδυ της Κυριακής, 22/3/26, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού ένας 15χρονος μαθητής
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε το βράδυ της Κυριακής (22/3) ένας 15χρονος μαθητής στο νησί της Ρόδου ύστερα από κατανάλωση αλκοόλ.
Σε βάρος του 53χρονου καταστηματάρχη στη Ρόδο, σχηματίστηκε ποινική δικογραφία από την αστυνομία, η οποία ενημερώθηκε αργά το απόγευμα της ίδιας ημέρας για τον 15χρονο που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ.
Σύμφωνα με την δικογραφία, ο 15χρονος μαθητής, διασκέδαζε στο κατάστημα με φίλους του, όταν μετά την κατανάλωση ποτού αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στα εξωτερικά ιατρεία, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.