23 Μαρ 2021, 09:38
Λάρισα: Ασθενής κορωνοϊού «έσπασε» την καραντίνα για να πάει στο κομμωτήριο
Συνελήφθη από άντρες του Α.Τ. Φαρσάλων
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Ένας νεαρός από τα Φάρσαλα που είχε διαγνωστεί με κορωνοϊό «έσπασε» την καραντίνα για να πάει στο κομμωτήριο.
Πληροφορίες του onlarissa.gr αναφέρουν ότι ο 26χρονος, αν και έπρεπε να βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του, προτίμησε να επισκεφθεί το κομμωτήριο για να κουρευτεί.
Λίγο αργότερα συνελήφθη από άντρες του Α.Τ. Φαρσάλων σε υπαίθριο χώρο και οδηγήθηκε στο αυτόφωρο. Του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ, ενώ ορίστηκε τακτική δικάσιμος και αφέθηκε ελεύθερος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης