Παναθηναϊκός: Αποχαιρέτησε τον Μήτογλου (pic)

O παίκτης έκανε ανάρτηση στο Instagram σχετικά με την αποχώρησή του από την ομάδα, με τους «πράσινους» να κάνουν κάτι αντίστοιχο

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Μία ημέρα μετά τη συγκινητική ανάρτηση του Ντίνου Μήτογλου στο Instagram, με την οποία ευχαριστούσε τον Παναθηναϊκό, οι «πράσινοι» έστειλαν το δικό τους μήνυμα.

Είπαν «αντίο» στον 25χρονο, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στην Αρμάνι Μιλάνο.

Οι «πράσινοι» αναφέρουν σχετικά: «Τέσσερα χρόνια γεμάτα όμορφες στιγμές και συγκινήσεις. Ντίνο σε ευχαριστούμε για όλα και σου ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον σου!»

https://twitter.com/paobcgr/status/1408343888209879041?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E140834

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης