23 Μαρ 2020, 13:58
Κορωνοϊός: Γεννήθηκε δεύτερο παιδί στην Ελλάδα από μητέρα θετική στον ιό
Μητέρα και βρέφος είναι καλά στην υγεία τους
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Γεννήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (23 Μαρτίου) το δεύτερο παιδί στην Ελλάδα από μητέρα θετική στον στον κορωνοϊό. Η γυναίκα γέννησε στο «Αττικό» Νοσοκομείο.
Μητέρα και βρέφος είναι καλά στην υγεία τους και υπό ιατρική παρακολούθηση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης