Αλεξανδρούπολη: Θετικός στον κορωνοϊό ιερέας

Ιχνηλατούνται οι επαφές του καθώς τις τελευταίες ημέρες τέλεσε βάφτιση αλλά και μνημόσυνο

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ιερέας στην Αλεξανδρούπολη.

Σύμφωνα με το e-evros.gr, ο εν λόγω ιερέας παρουσίασε ήπια συμπτώματα της νόσου με αποτέλεσμα να υποβληθεί σε τεστ για κορωνοϊού, το οποίο έδειξε ότι είναι θετικός στον ιό.

Ο 67χρονος ιερέας ο οποίος λειτουργεί σε εκκλησία της Δημοτικής Ενότητας Φερών βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό για 14 ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες ιχνηλατούνται οι επαφές του καθώς τις τελευταίες ημέρες τέλεσε βάφτιση αλλά και μνημόσυνο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης