Alfa Romeo Milano: Elettrica και τετρακίνητη

Το μικρότερο και πιο προηγμένο SUV της Alfa, είναι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό στην ιστορία της μιλανέζικης φίρμα

Η Alfa Romeo Milano είναι γεγονός. Το δυναμικό B SUV αποτελεί την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της μιλανέζικης φίρμας και αυτό από μόνο του λέει πολλά για τη νέα εποχή Alfa.

Αποκαλύφθηκε στα ιστορικά αρχηγεία του Automobile Club Milano, σε ένα event που ανάδειξε το πλέον σύγχρονο πρόσωπο της Alfa Romeo και υπογράμμισε την ισχυρή σχέση της εταιρίας με την πόλη όπου το 1910 ιδρύθηκε.

Με ξεχωριστό χαρακτήρα, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει το ιταλικό στιλ με ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει στους τομείς της άνεσης και της συνδεσιμότητας, ενώ ταυτόχρονα επιχειρεί μία ολιστική προσέγγιση της σπορ αίσθησης.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Alfa Romeo Milano, Alfa Romeo

Βασισμένη στην πλατφόρμα CMP, διαθέτει ένα κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα με μήκος 4,17 μέτρα (πλάτος 1,78 και ύψος 1,5) που απαντάει σε όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά του «Made in Italy» σχεδιασμού. Χάρη στους μικρούς προβόλους, τα μυώδη φτερά και τη χαρακτηριστική «ουρά» που αποτελεί σαφή αναφορά στην Giulia TZ, οι αναλογίες της Milano τονίζουν την απλότητα του ιταλικού στιλ.

Ο συνδυασμός κλασικών και μοντέρνων στοιχείων τονίζουν την ισχυρή ταυτότητά της, ενώ στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν και οι «3+3» ενεργοί Full LED Matrix προβολείς.

Alfa Romeo Milano, Alfa Romeo

Η σπορτίβ αισθητική τονίζεται και στο οδηγοκεντρικό και ποιοτικό εσωτερικό, με τους σχεδιαστές της Milano να τονίζουν την προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά ακόμα και την προσεκτική τοποθέτηση όλων των χειριστηρίων στην ιδανική θέση με σκοπό την τέλεια εργονομία.

Στα highlights ο πλήρως ψηφιακός και διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων 10,25’’, ενώ την ίδια διαγώνιο έχει και η οθόνη αφής του infotainment που είναι τοποθετημένη κεντρικά στο ταμπλό. Το interface του συστήματος πολυμέσων βασίζεται σε widgets και διαδραστικά γραφικά που διαμορφώνονται πανεύκολα μέσω λογικής «Drag and Drop» προκειμένου ο κάθε χρήστης να προσαρμόζει το σύστημα στα μέτρα του και να χτίζει τη δική του homepage.

Ξεχωριστή πινελιά αποτελούν και οι αεραγωγοί που έχουν το σχήμα του πλέον αναγνωρίσιμου συμβόλου της σπορ οντότητας των Alfa Romeo, του τετράφυλλου τριφυλλιού. Την ίδια στιγμή, τα στιβαρά και ελαφριά μπάκετ καθίσματα της Sabelt με το ενσωματωμένο προσκέφαλο.

Alfa Romeo Milano, Alfa Romeo

Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις της, η Milano έχει άνετους χώρους επιβατών και εκείνος για τις αποσκευές φτάνει στα 400 λίτρων, με την ηλεκτρική πίσω πόρτα να διαθέτει «handsfree» λειτουργία. Στα πρωτοεμφανιζόμενα, προσθέστε και το «cable organizer», ένας ειδικός χώρος για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης των ηλεκτρικών εκδόσεων.

Η Milano διαθέτει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης και είναι ικανή για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, ενώ στα συστήματα προσθέστε και τους 360ο αισθητήρες παρκαρίσματος με την πίσω κάμερα 180ο, αλλά και το αυτόματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας.

Alfa Romeo Milano, Alfa Romeo

Στο λανσάρισμά της, η Milano θα διατεθεί στην ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων και την υβριδική των 136 με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τις 136 HP Ibrida, 136 HP Q4 Ibrida, 156 HP Elettrica και 240 HP Elettrica Veloce.

Η Elettrica υιοθετεί ηλεκτρικό σύστημα τελευταίας γενιάς, με σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τεχνολογίας «Hybrid Synchronous» και νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, ενώ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις 156 και 240 ίππων.

Για τη βασική έκδοση η αυτονομία ανέρχεται στα 410 km (WLTP), ενώ σε αστικό περιβάλλον μπορεί να αγγίξει τα 590 km. Υποστηρίζεται γρήγορη φόρτιση έως 100 kW, που σημαίνει λιγότερο από 30’ για αναπλήρωση 10 έως 80% της ενέργειας.

Alfa Romeo Milano, Alfa Romeo

Υπάρχουν επίσης δύο εκδόσεις με υβριδικό σύστημα, με την πρώτη να διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και τη δεύτερη (θα λανσαριστεί αργότερα) να είναι τετρακίνητη (Q4). Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από turbo κινητήρα βενζίνης 1.2 136 ίππων, μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ηλεκτροκινητήρα 21 kW που είναι τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων μαζί με τη μονάδα inverter και του κεντρικού ελέγχου. Η Milano θα καλύπτεται από 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του καλοκαιριού.

Ίσως σας ενδιαφέρουν