Αλλαγές στην οργανωτική δομή του Groupe Renault

Στόχος είναι η κάθε επιχειρησιακή μονάδα να έχει αυτόνομη οργανωτική δομή

To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.

Κάθε επιχειρησιακή μονάδα θα αποτελεί ένα κομμάτι της καθετοποιημένης δομής του συνόλου του Groupe.

O νέος CEO του Groupe Renault, κ. Luca de Meo, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του Groupe, με το στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του Groupe».

Ίσως σας ενδιαφέρουν