Αναβαθμισμένο το Mazda CX-5 (vid)

Με μικρές αισθητικές παρεμβάσεις που τονίζουν τη φιλοσοφία Kodo, το ανανεωμένο Mazda CX-5 είναι πιο ασφαλές, συνδεδεμένο και «καθαρό»

Το CX-5 του 2012, ήταν αυτό που ενσωμάτωσε για πρώτη φορά τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, αλλά και την τεχνολογία Skyactiv και έδωσε μία νέα αντίληψη στα compact SUV.

Με το πέρασμα των χρόνων και τις συνεχείς αναβαθμίσεις έφτασε να αντιπροσωπεύει περίπου το 35% των ετήσιων πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας.

Μέχρι σήμερα, 490.870 μονάδες έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, και συνολικά 3.190.000 σε 130 χώρες.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το CX-5 παραμένει το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις της Mazda.

Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να κρατήσει τους ανθρώπους της Mazda σε συνεχή εγρήγορση για το CX-5 που δέχτηκε ένα ουσιαστικό facelift.

Οι μικρές αισθητικές παρεμβάσεις τονίζονται και από τα 10 εξωτερικά χρώματα αμαξώματος.

Αναβαθμισμένο Human Machine Interface και νέα οθόνη

Ίσως σας ενδιαφέρουν