Δοκιμάζουμε το ιδιαίτερο και ευχάριστο Nissan Juke

Με πιο «εύπεπτη», αλλά αρκετά ιδιαίτερη εμφάνιση εντός και εκτός, το Nissan Juke διαθέτει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και αποτελεί μια ευχάριστη νότα στα B-SUV

Πέρασε πάνω από μία δεκαετία, που το πρώτο Juke ταρακούνησε για τα καλά την κατηγορία των crossover, όντας, ουσιαστικά το πρώτο B-SUV με «lifestyle» χαρακτήρα.

Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του ανταμείφθηκε με περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις.

Στο νέο Juke, οι σχεδιαστές της Nissan κατάφεραν να του προσδώσουν μία πιο mainstream εμφάνιση, χωρίς αυτό, όμως, να σημαίνει ότι έχει χαθεί ο ξεχωριστός του χαρακτήρας.

Η νέα πλατφόρμα CMF-B, η αύξηση του μήκους κατά 7,5 cm (στα 4.210 mm), αλλά και του μεταξονίου κατά 10,6 cm (ένα από μεγαλύτερα της κατηγορίας στα 2.636 mm), το καθιστούν ιδιαίτερα ευρύχωρο για τα δεδομένα της κατηγορίας (+58 mm για τα γόνατα των πίσω και +11 mm για το κεφάλι).

Και ο χώρος αποσκευών κινείται στα ανώτερα επίπεδα των B-SUV (422 λίτρα χωρίς ρεζέρβα).

Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα που παραπέμπει σε ντεπόζιτο μοτοσικλέτας έχει παραμείνει, ενώ την παράσταση κλέβουν οι στρογγυλοί αεραγωγοί και η «αιωρούμενη» οθόνη αφής για το infotainment ακριβώς από πάνω.

Εργονομία και πρακτικότητα κινούνται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ τα ως επί το πλείστον μαλακά υλικά είναι ανώτερης ποιότητας.

Οι επενδύσεις σε καθίσματα και ταμπλό μπορεί να είναι και από δέρμα ή Alcantara στις πιο πλούσιες εκδόσεις, κάτι που επιτείνει ακόμα περισσότερο την premium αύρα.

Το θετικό για το «user interface», είναι ότι υπάρχουν φυσικοί διακόπτες για όλες τις βασικές λειτουργίες και η ισορροπία μεταξύ «digital» και αναλογικού είναι αυτή που πρέπει για να μην… ξενίζει και τους πιο παραδοσιακούς χρήστες.

Ίσως σας ενδιαφέρουν