Honda Jazz: Δυναμικό μοντέλο που καταπίνει τα χιλιόμετρα, χωρίς να κουράζει

Δείτε επίσης

Οδηγούμε το Honda Jazz Cross, τη νέα γενιά του ιαπωνικού σουπερμίνι με τα γονίδια πολυμορφικού, που διατίθεται στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με ένα περίπλοκο υβριδικό σύστημα κίνησης,

Στο εσωτερικού του Honda Jazz, με τις νέες ανοιχτόχρωμες ταπετσαρίες, το υδροαπωθητικό ύφασμα, τα πλαστικά που είναι καλής ποιότητας και το άνετο σαλόνι, οι επιβάτες, έχουν μια αίσθηση λιτής πολυτέλειας.

Όσον αφορά τον οδηγό, κάθεται σε ένα από τα καλύτερα καθίσματα της κατηγορίας, με ανατομική σχεδίαση που στηρίζει σωστά και χωρίς να κουράζει το σώμα.

PGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ibW9iaWxlX2Jhbm5lciBiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCgkJCTxkaXYgaWQ9J3ZyYWRpbmlfUFInIGNsYXNzPSJiYW5uZXItc3RpY2t5Ij4NCiAgPHNjcmlwdD4NCiAgICBnb29nbGV0YWcuY21kLnB1c2goZnVuY3Rpb24oKSB7IGdvb2dsZXRhZy5kaXNwbGF5KCd2cmFkaW5pX1BSJyk7IH0pOw0KICA8L3NjcmlwdD4NCjwvZGl2PgkJCTwvZGl2Pg==

Ανοίγοντας την πόρτα, ο οδηγός αντικρίζει ένα τιμόνι με δύο ακτίνες και πιο χοντρή στεφάνη στο κάτω σημείο, ενώ καθήμενος, έχει ακριβώς μπροστά του, τον λεπτομερή πίνακα οργάνων των 7” με την πλούσια πληροφορία και τα όμορφα γραφικά.

Κατά την οδήγηση, η περιμετρική ορατότητα είναι υψηλή, χάρη και στις πολύ λεπτές κολόνες, ενώ σε ικανοποιητικό επίπεδο βρίσκεται και η εργονομία.

Αναφορικά με το νέο σύστημα πολυμέσων, που διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής των 9”, αυτό είναι γρήγορο στην εκτέλεση εντολών, με κατανοητό μενού, αλλά και πλήκτρα για τις βασικές ανάγκες, ενώ τα πλήκτρα για τον κλιματισμό, παρέχουν μια ποιοτική αίσθηση λειτουργίας.

Στα πίσω καθίσματα, οι διαθέσιμοι χώροι είναι κορυφαίοι για το μέγεθος του αυτοκινήτου, καθώς τα καθίσματα, έχουν δεχθεί αντίστοιχες βελτιώσεις με τα εμπρός, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα άνετα, αφού δύο ψηλοί θα βολευτούν με μεγάλη άνεση.

Παράλληλα, χάρη στον πανέξυπνο μηχανισμό αναδίπλωσης, τα πίσω Magic Seats μπορούν να ανασηκώσουν πλήρως το έδρανο για να τοποθετήσετε ψηλά αντικείμενα ή και να αναδιπλωθούν πλήρως για να δημιουργήσουν έναν σχεδόν επίπεδο χώρο φόρτωσης.

Ταυτοχρόνως, ο χώρος αποσκευών διατηρείται σταθερός, καθώς δεν έχει χάσει το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Στο δρόμο, το σύστημα κίνησης του Jazz, με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, κίνηση εμπρός και κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης, κυλά πολύ ικανοποιητικά, καταπίνοντας τα χιλιόμετρα, χωρίς να κουράζει τους ταξιδιώτες.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τα 4,6 lt/100 km να αποτελούν έναν εύκολο στόχο για το υβριδικό σύστημα του μοντέλου.

Στην πράξη, το Jazz Crosstar ξεκινάει ηλεκτρικά και μόνο εάν το επιβάλει χαμηλή θερμοκρασία ή χαμηλή στάθμη της μπαταρίας θα τεθεί σε λειτουργία και ο θερμικός κινητήρας για τη φόρτιση του συστήματος, ενώ υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.

Ίσως σας ενδιαφέρουν