Νέα Golf GTI, GTD: Ολοκαίνουργια VW βενζίνης, υβριδικά και ντίζελ

Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του Golf GTI ξεκίνησε

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Τα ολοκαίνουργια νέα Volkswagen βενζίνης, υβριδικά και ντίζελ, έρχονται στη παγκόσμια αγορά, με το Golf GTI και το εξηλεκτρισμένο Golf GTE, να έχουν την ίδια ισχύ.

Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του Golf GTI ξεκίνησε. Οι συγκινήσεις επαναλαμβάνονται. Τα γρήγορα Golf θα εμφανιστούν στους δρόμους, αποκαλύπτοντας τα 20 επιμέρους σημεία που κάθε πραγματικός οδηγός θα ήθελε να γνωρίζει.

Πιο αναλυτικά, το νέο Golf GTI είναι αυθεντικό, αποδοτικό και high-tech, το γνήσιο σπορ compact για την ψηφιακή εποχή, με τον
υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης.

Ο κινητήρας του GTI αποδίδει 245 ίππους, διασφαλίζοντας την ασυναγώνιστη αυθεντική έκδοση του compact σπορ μοντέλου, που με τις ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, την νέα τεχνολογία «shift-by-wire» ανεβάζει ακόμα περισσότερο την αδρεναλίνη.

Εξωτερικά, με τους προβολείς και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ο εξωτερικός και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός GTI χάρισμα, ενώ ο «ανοιχτός» μπροστινός προφυλακτήρας, διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα GTI και κυψελωτή μάσκα, GTI διαχύτης με απολήξεις στα άκρα.

Παράλληλα, τα εντυπωσιακά μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ σχηματίζουν μια ενιαία οπτική γραμμή από το μπροστινό σπλίτερ έως τον πίσω διαχύτη, GTI τιμόνι, ενώ διατίθεται το νέο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και χειριστήρια αφής, διάτρητο δέρμα και διακριτικό κόκκινο σήμα GTI σε χρώμιο.

Όσον αφορά το εξηλεκτρισμένο και σπορ Golf GTE, το νέο υψηλών επιδόσεων plug-in υβριδικό συνδυάζει ηλεκτροκίνηση και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

Ο
υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ, με 245 ίππους το Golf GTE έχει φτάσει στο επίπεδο ισχύος του Golf GTI.

Με 50% μεγαλύτερο
ενεργειακό περιεχόμενο, μηδενικών εκπομπών
ρύπων, η μπαταρία χωρητικότητας
13 kWh διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στα περίπου 60
χιλιόμετρα

Ταυτοχρόνως, το υψηλών επιδόσεων plug-in υβριδικό Golf GTE ξεκινά με ηλεκτροκίνηση και δίχως να εκλύει ρύπους, ενώ ο προηγμένος ηλεκτρονικός έλεγχος του GTE ενσωματώνει τα δεδομένα του GPS και της διαδρομής στη διαχείριση του κινητήριου συστήματος.

Ειδικότερα, το Travel Assist προσφέρει στους οδηγούς του Golf GTE στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική
διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση (έως τα 210 χλμ./ώρα, προαιρετικό).

Το GTE δεν έχει εμφανείς απολήξεις εξάτμισης, το GTI έχει στις άκρες δεξιά και αριστερά, το GTD έχει διπλή αριστερά, με το Digital Cockpit και σύστημα πολυμέσων με ειδικό GTE μενού απεικονίσεων και πληροφοριών σχετικά με την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία.

Αναφορικά με το Golf GTD, τον δρομέα μεγάλων αποστάσεων, με το υψηλό επίπεδο ενεργειακής απόδοσης, ο νέος κινητήρας του GTD, προσφέρεται για πολύ μακρινές αποστάσεις χωρίς ανεφοδιασμό.

Όσον αφορά τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα, με 200 ίππους και 400 Nm το νέο Golf είναι το ισχυρότερο μοντέλο με TDI κινητήρα, με διπλό SCR καταλυτικό σύστημα.

Η τεχνολογία
Twin-Dosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο

Πάντα αυτόματο, καθώς το νέο Golf GTD λανσάρεται στις αγορές με στάνταρ το αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) Ψηφιακό GTD.

Με συρόμενους διακόπτες αφής, ψηφιακές οθόνες αφής και τεχνολογία αλλαγής ταχυτήτων shift-by-wire.

Ίσως σας ενδιαφέρουν