Volvo και Cosmote για καλύτερη εξυπηρέτηση

Η Volvo Car Hellas αναβαθμίζει την υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της σε συνεργασία με την Cosmote e-Value

Πλέον, η Volvo Car Hellas επικοινωνεί πιο άμεσα και αποτελεσματικά με τους πελάτες της, παρέχοντάς τους ανώτερο επίπεδο εξυπηρέτησης. Το νέο υπερσύγχρονο call center ξεκινά τη λειτουργία του την 1η Σεπτεμβρίου.

Έχοντας σταθερά τον άνθρωπο στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της, η Volvo αναζητά και βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους για να αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στο κοινό που την εμπιστεύεται, αλλά και σε όσους έρχονται σε επαφή μαζί της για να γνωρίσουν τον κόσμο της.

Με στόχο την πληρέστερη ικανοποίηση των πελατών της, η Volvo Car Hellas ανέθεσε το έργο του νέου της τηλεφωνικού κέντρου στην Cosmote e-Value μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center πάνω από 20 χρόνια στην Ελλάδα.

Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και καταρτισμένα στελέχη, η Cosmote e-Value προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.

Ίσως σας ενδιαφέρουν